Realistyczny system uszkodzeń v0.9.0.8










Realistyczny system uszkodzeń v0.9.0.8
Mod „Rozszerzona konserwacja pojazdu” z FS19 powraca do FS22 z nowymi funkcjami!
Dzięki temu skryptowi sprawisz, że konserwacja Twojego pojazdu stanie się o wiele bardziej złożona i będziesz musiał pomyśleć o tym, kiedy chcesz naprawić uszkodzenia swojego pojazdu.
Z biegiem czasu w każdym pojeździe pojawiają się uszkodzenia. O niektórych z nich zostaniesz powiadomiony w oknie pomocy, inne będziesz musiał znaleźć w ciągu godzinnej inspekcji.
Aby przystąpić do przeglądu lub naprawy uszkodzeń należy w sklepie zakupić paletę, podjechać blisko niej i następnie wywołać menu konserwacji (domyślnie CTRL+J). W tym menu możesz wybrać, ile uszkodzeń chcesz naprawić. Zostanie również pokazane, ile będzie kosztować naprawa przy bieżącym wyborze i ile czasu zajmie.
Po rozpoczęciu konserwacji lub przeglądu będą one przeprowadzane wyłącznie w godzinach pracy od 7:00 do 21:00. Jeśli jednak przypada w oknie czasowym, w którym nie są prowadzone żadne prace, zostanie ono wstrzymane do rana.
Jeśli z biegiem czasu nie naprawisz uszkodzeń pojazdu, uruchomienie zajmie więcej czasu, istnieje ryzyko fałszywego rozruchu i zgaśnięcia, jeśli silnik będzie pod nadmiernym obciążeniem.
Przy pierwszym uruchomieniu gry z tym modem skrypt sprawdza aktualne uszkodzenia pojazdu i dodaje liczbę uszkodzeń, które spowodowałyby uszkodzenie tego pojazdu. Uszkodzenia te są już znane, więc nie trzeba ich wykrywać podczas przeglądu i można je od razu naprawić za pomocą menu konserwacji.
Jeśli grasz z najnowszą wersją moda CVT_Addon, niewłaściwa obsługa pojazdu zwiększa zużycie skrzyni biegów. Poniżej 90% uszkodzeń skrzynię biegów można naprawić za pieniądze (maksymalnie 10.769,-) i dużo czasu (maksymalnie 11 godzin) – powyżej 90% skrzynię należy całkowicie wymienić. Kosztuje to znacznie więcej (15.000,-), ale zajmuje mniej czasu (7 godzin)
Dodatkowo koszty naprawy i wysokość uszkodzeń można ustawić w menu ESC za pomocą moda „Ustawienia naprawy i malowania (Konfiguruj konserwację)”.
– Pełna obsługa lokalnego trybu wieloosobowego i serwera dedykowanego
– Obsługuje mod „CVT_Addon”
– Obsługuje mod „Ustawienia naprawy i malowania (Konfiguruj konserwację)”
– Kompatybilny z modem „Zaawansowana konserwacja”
– Kompatybilny z modem „Advanced Farm Manager”
– Kompatybilny z modem „Auto Naprawa”
– Kompatybilny z modem „Mobilny warsztat” (nie zastępuje palety konserwacyjnej!)
– Dostępny samouczek w grze
(Polecenie konsoli „rdsResetTutorial” umożliwia samodzielne ponowne uruchomienie samouczka w grze)
– Pomoc dostępna w menu ESC
– Po włączeniu automatycznego uruchomienia silnika funkcja zatrzymania silnika jest wyłączona
– Komenda konsoli „rdsResetDamages” dostępna do resetowania wszystkich uszkodzeń pojazdu
– Dostępna komenda konsoli „rdsResetInspection” umożliwiająca zresetowanie czasu do następnej kontroli
– Komenda konsoli „rdsStopActiveRepair” dostępna w celu natychmiastowego zakończenia aktywnej kontroli lub konserwacji
– Dostępna komenda konsoli „rdsDebug” umożliwiająca zapisanie debugowania w konsoli
– Komenda konsoli „rdsRemoveDamages [liczba]” dostępna do usunięcia wprowadzonej liczby znanych uszkodzeń
– Komenda konsoli „rdsFindDamages” dostępna do odkrywania wszystkich ukrytych uszkodzeń
Frvetz