Realistyczne zwierzęta gospodarskie v1.0.0.8






Realistyczne zwierzęta gospodarskie v1.0.0.8
Należy pamiętać, że ze względu na swoją złożoność (kilkadziesiąt tysięcy linii kodu), mod na razie nie obsługuje rozgrywki wieloosobowej, jest to jednak planowane.
Wersja 1.0.0.8
Dodano ograniczoną kompatybilność dla niestandardowych zwierząt na mapie
Naprawiono niektóre problemy z wejściem i wyjściem z wersji 1.0.0.7
Naprawiono błąd przy pierwszym ładowaniu spowodowany ustawieniem
Naprawiono brak wyświetlania typów zwierząt z powodu zbyt wielu typów wypełnień
Należy pamiętać, że kompatybilność niestandardowych zwierząt z map stron trzecich jest ograniczona i nie mam na to wpływu, ponieważ obsługuje ją silnik. Na przykład w HOF Bergmann dzikie kaczki i króliki są w porządku, ale kaczki są wizualnie kurami. Być może uda mi się to naprawić w przyszłości, ale to jest niski priorytet
Wersja 1.0.0.7
Nie będzie wytwarzany obornik i gnojowica, aktualizacja nastąpi później
Przerobiona produkcja (zaplecze dla przyszłych funkcji)
Dodano następujące opcje ustawień:
Zmień dealera zwierząt na maks. zwierzęta
Zwierzęta z reprodukcją > 0 otrzymują teraz prawidłowe potomstwo podczas pierwszego ładowania moda i nie będą zatrzymywać się na reprodukcji x
Dalsze poprawki zapobiegające nieregularnemu starzeniu się noworodków
Naprawiono młode kozy produkujące mleko kozie
Naprawiono wyświetlanie młodych kogutów jako dorosłych
Naprawiono problem ze zwierzętami, które nadal wyświetlały się na liście dilerów po ich sprzedaży
Stałej szczotki nie można używać na koniach
Naprawiono błąd powodujący, że po zejściu z konia nie wyświetlało się pole z informacjami o nim
Naprawiono błąd występujący podczas próby rozładowania wielu koni w miejscu innym niż hodowla
Cechy:
Zwierzęta płci męskiej
Wyższa wartość
Wymagane do reprodukcji
Żadnych modeli płci męskiej (nie jestem artystą 3D)
Zwierzęta wizualne:
Liczba zwierząt widocznych na ekranie w każdej postawie została zwiększona z 25 w oryginalnej grze do maksymalnie 200. Liczbę tę można dostosować za pomocą suwaka.
Pojedyncze zwierzęta
Wszystkie zwierzęta są teraz w 100% indywidualne, a przestarzały system klastrowania został zniesiony, co pozwala na większą różnorodność w grze i wśród zwierząt.
Każde zwierzę ma swój własny, unikalny identyfikator ustalony na podstawie brytyjskiego systemu identyfikacji bydła.
Każde zwierzę ma datę urodzin i kraj pochodzenia.
Każde zwierzę można nazwać.
Zwierzęta objęte opieką mają kolczyki na lewym i prawym uchu, które wskazują ich kraj pochodzenia, identyfikator gospodarstwa, identyfikator zwierzęcia, imię i datę urodzenia, a także częściowy identyfikator na zadzie.
Podtrzymywane zwierzęta mają kolczyki w nosie.
Ulepszony system ciążowy:
Zwierzęta różnych gatunków mogą mieć różną liczbę potencjalnego potomstwa na ciążę (na przykład krowy mogą mieć od 0 do 3 cieląt).
Potomstwo powstaje w wyniku zapłodnienia matki, a nie w momencie narodzin.
Można wyświetlić liczbę spodziewanych dzieci i termin ich porodu.
Okres rozrodczy jest obecnie indywidualny dla każdego zwierzęcia; nie wszystkie zwierzęta tego samego gatunku potrzebują tyle samo czasu na urodzenie potomstwa.
System genetyczny
Nowy system genetyczny
Każde zwierzę ma różne modyfikatory genetyczne, które są całkowicie indywidualne.
Obecnie czynniki genetyczne obejmują zdrowie, płodność, metabolizm, produktywność i jakość mięsa.
Genetyka wpływa na różne aspekty zwierzęcia, takie jak ciąża i wartość handlowa.
System wagowy
Nowy system ciężarków
Każde zwierzę ma indywidualną wagę, która każdego dnia zbliża się do idealnej wagi lub od niej odbiega, zależnie od ilości spożywanego pokarmu i wody (na podstawie metabolizmu).
Masa ciała ma wpływ na wartość handlową i stan zdrowia zwierząt oraz może prowadzić do ich śmierci, zwłaszcza u młodych zwierząt.
Ulepszony interfejs użytkownika
Nowy rodowód widoczny na ekranie zwierzęcia
Ekran zwierzęcia i pole informacyjne dotyczące każdego zwierzęcia oferują wiele dodatkowych informacji.
Ulepszona produkcja
Produkcja zwierząt wspomaganych opiera się na kilku czynnikach. Krowy produkują mleko tylko w okresie laktacji, a ich wydajność wzrasta i spada w zależności od poprzedniej ciąży.
Owce produkują wełnę tylko w cieplejszych miesiącach.
Śmierć i starzenie się:
Starzenie się zwierząt nie jest już ograniczone do pięciu lat.
Każdy gatunek zwierząt ma określoną długość życia. Każde zwierzę może umrzeć ze starości, ale może też żyć dłużej.
Zwierzęta mogą umrzeć z powodu chorób, wypadków i poronień.
Ulepszony handlarz zwierzętami
Animal Trader został całkowicie przeprojektowany.
Każdy wspierany kraj na świecie ma teraz kilka unikalnych farm, z których każda hoduje do trzech rodzajów zwierząt.
Każde gospodarstwo rolne codziennie wysyła część swoich zwierząt do Animal Tradera.
Każde zwierzę jest wyjątkowe i nie jest już szablonem. Jest generowane na podstawie jakości farmy, z której pochodzi.
Każde zwierzę wysłane do Handlarza prędzej czy później zniknie i nie będzie już dostępne do kupienia, lecz zostanie zastąpione nowymi.
Większość zwierząt pochodzi z Twojego kraju, ale niektóre są importowane z zagranicy.
Zwierzęta u handlarza mogą być w ciąży i wszystkie mają unikalne cechy genetyczne, które wpływają na ich cenę i przydatność.
Zaplanowane funkcje
Choroby
Choroby genetyczne
Arrow-kb
