Realistyczne temperatury – Kanada, wersja 1.3.0.0






Realistyczne temperatury – Kanada, wersja 1.3.0.0
v1.3 – OGROMNA AKTUALIZACJA! Wszystkie kalendarze upraw są teraz w 100% dokładne i wolne od błędów/ostrzeżeń!
Przedstawiam wam Realistic Temperatures – Canada v1.3, aktualizację pierwszego z serii skryptów dla FS25, która umożliwi uzyskanie bardziej realistycznych i zróżnicowanych temperatur w zależności od regionu, w którym grasz.
Obejmuje Kanadę Zachodnią, Kanadę Środkową i Kanadę Wschodnią. (Zrzuty ekranu są w tej kolejności)
Pamiętaj, że jeśli nie masz stacji pogodowej (takiej jak na zrzucie ekranu), Twoje prognozy nie będą w pełni dokładne. Możesz ją kupić w menu „Konstrukcja”, w sekcji „Narzędzia”. Dostępnych jest również kilka modów, które zwiększają ich różnorodność.
Ten mod powoduje również występowanie opadów deszczu, śniegu i gradu w większej liczbie pór roku, zależnie od regionu.
Należy zainstalować aplikację Realistic Weather.
Szczegółowe instrukcje instalacji i informacje znajdują się w pliku readme. Proszę przeczytać!
Przyjmuję prośby! Wciąż szukam sposobu na zmianę miesięcy i pór roku w Ameryce Południowej! Zmiana szerokości geograficznej nie zadziałała.
Jak to jest zrobione
W pierwszej wersji beta dla każdego regionu wybieram trzy miasta rozrzucone po kraju/regionie i zapisuję temperatury maksymalne i minimalne z ostatnich trzech lat. Następnie obliczam średnie i wykorzystuję je do rekonfiguracji ustawień temperatury w pliku environment.xml. Zajmuje mi to około godziny dla każdego regionu.
W drugiej wersji beta dla każdego regionu biorę te trzy miasta i zapisuję liczbę dni z każdym rodzajem opadów, a następnie na tej podstawie obliczam liczbę dni bez opadów. Następnie używam opracowanego przeze mnie wzoru wagowego i średnich wartości uzyskanych z zapisu tych informacji, aby obliczyć wagę słońca, chmur, deszczu, śniegu, gradu itd. Zajmuje to od godziny do dwóch godzin dla każdego regionu.
W pierwszej stabilnej wersji każdego regionu korzystam z Google, aby znaleźć pory roku dla każdej uprawy w regionie, nad którym pracuję. Po zebraniu wszystkich informacji edytuję każdy z plików XML z uprawami, aby je uwzględnić. Zajmuje mi to około dwóch do trzech godzin dla każdego regionu, o ile nie ma błędów ani problemów (co zdarza się rzadko, lol).
Chciałem dodać to do każdego posta o modzie, aby ludzie wiedzieli, że nie wymyślam żadnych liczb, żeby to zrobić.
Wersja 1.3.0.0
– Kalendarze upraw we wszystkich regionach są teraz w 100% wolne od błędów, ostrzeżeń i dokładne
Wymagane mody:
Realistyczna pogoda
Film instruktażowy dotyczący instalacji autorstwa WelshSimFarmer!
Autor:GFSMods, WelshSimFarmer
