REA22 wdraża v1.0.1.0





REA22 wdraża v1.0.1.0
1.0.1.0
– Kombajny do zbioru sorbetów i ziemniaków nie otrzymują już zbyt dużej mocy.
– Jeśli szerokość narzędzia została zmieniona, węzeł stanu podstawowego może powodować błędy, jest to naprawione.
Celem tego modu jest sprawienie, aby gra była bardziej realistyczna i dostosowanie pojazdu do zadania bardziej satysfakcjonującego.
Celem jest uczynienie modu uniwersalnym.
Ten mod obsługuje tryby dla wielu graczy i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
Siła uciągu pługów, kultywatorów, wałów i siewników zależy od rodzaju i stanu gruntu.
Prasy, przyczepy samozbierające i kombajny wykorzystują moc w oparciu o pełną prędkość i gęstość materiału.
Na przykład:
– Siew bezpośrednio w ściernisku wymaga większej mocy niż siew pola uprawnego.
– Prowadzenie wału na zaoranym polu wymaga większej mocy niż pole obsiane.
– Zbiór wyższych plonów wymaga większej mocy niż pole o niskiej wydajności.
– Lżejsze materiały wymagają mniejszej mocy niż ciężkie, a belowanie siana jest łatwiejsze niż trawy.
Siła przyłożona do ciągniętych narzędzi jest teraz przyłożona we właściwym miejscu.
– Lewa lub prawa strona może otrzymać mniej lub więcej siły, działając na typ podłoża i stan z każdej strony.
– Siła jest również stosowana z boków, aby narzędzia były bardziej podatne na podążanie własną ścieżką.
900Hasse