REA22 Środek ciężkości v1.0.1.1





REA22 Środek ciężkości v1.0.1.1
Wersja 1.0.1.0
Środek ciężkości zmienia się, jeśli do pojazdu coś jest załadowane:
– Jeśli występuje objętość napełnienia, środek ciężkości przesuwa się w kierunku środka objętości napełnienia.
– Jeśli nie ma objętości napełnienia, środek masy podnosi się w środku masy pojazdu.
Wersja 1.0.1.1
Zmiany środka masy dla objętości wypełnienia:
– Jest teraz aktualizowany rzadziej.
– Jest aktualizowany tylko przy obciążeniu.
– Jest aktualizowany tylko dla aktywnych pojazdów.
Celem tego moda jest sprawienie, by gra była bardziej realistyczna, a dostosowanie pojazdu do zadania bardziej satysfakcjonujące.
Celem jest uczynienie moda uniwersalnym.
Ten mod obsługuje multiplayer i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
Środek ciężkości zmienia się w zależności od położenia osi kół i promienia:
Typowy środek ciężkości znajduje się 25 cm nad osią tylnego koła.
Szerokość koła i koła bliźniacze mają teraz wpływ na stabilność:
– Szersze opony lub koła bliźniacze dla większej stabilności
– Wąskie opony dla mniejszej stabilności.
900Hasse