REA22 Środek ciężkości v1.0.1.0





REA22 Środek ciężkości v1.0.1.0
V1.0.1.0
Środek masy zmienia się, jeśli coś jest załadowane do pojazdu:
Jeśli istnieje objętość wypełnienia, środek masy przesuwa się w kierunku środka objętości wypełnienia.
Jeśli nie ma objętości napełnienia, środek masy zwiększa się w środku masy pojazdu.
Celem tego modu jest sprawienie, aby gra była bardziej realistyczna, a dostosowanie pojazdu do zadania bardziej satysfakcjonujące.
Celem jest uczynienie modu uniwersalnym.
Ten mod obsługuje tryby dla wielu graczy i serwery dedykowane.
Nie są potrzebne żadne zmiany w XML. Niektóre dane z XML są nadpisywane!
Środek ciężkości zmienia się w zależności od położenia osi i promienia kół:
Typowy środek masy znajduje się 25 cm nad osią tylnego koła.
Szerokość koła i koła bliźniacze wpływają teraz na stabilność:
Szersze opony lub koła bliźniacze dla większej stabilności
Wąskie opony dla mniejszej stabilności.
900Hasse