Puszcza Zielonka v1.0.0.0








Puszcza Zielonka v1.0.0.0
67.000 DRZEW 13 Różnych Drzew (wszystkie proste)
Cała mapa do kupienia
Nie ma pól (jeśli chcesz uprawiać ziemię, będziesz musiał ścinać drzewa)
Przeprojektowano większość obszarów
Usunięto granice mapy
Nowy punkt początkowy
Usunięto oryginalną farmę
Zachowano 2 inne gospodarstwa, wymieniono oryginalny silos na silos na zrębki
Przeniesiono Waltera do Nowej Strefy Produkcyjnej
Oryginalne drzewa nadal są na mapie, może jest kilka nakładek tu i ówdzie, ale jeszcze żadnego nie znalazłem. Umowa na wycinkę drzew powinna działać. (W przyszłości przerobię miejsca w umowie na wycinkę, dodając więcej nowych miejsc, co będzie bardziej wymagające)
Są drogi pokryte drzewami, wiem o tym, ale jeszcze ich nie usunąłem, można ich również używać jako kontraktów do odgrywania ról, aby usunąć te drzewa
Drzewa zostały przekonwertowane za pomocą Giant Editor z FS22
Usunąłem wszystkie produkcje oprócz:
– Tartak (większość podpór została wyczyszczona, tak aby można było go używać jako garażu i zostawić pod dachem maszyny leśne.
– Piekarnia (muszę znaleźć dobrą alternatywę)
– Fabryka fortepianów (Stolarstwo)
– BIO GAZ (planowane dodanie zrębków)
– Cementownia (parking całkowicie oczyszczony, możesz zbudować własne centrum recyklingu, jeśli używasz TerraFarm)
Usunięto punkt sprzedaży zwierząt – Znajdziesz 2 duże otwarte szopy z oryginalnym parkingiem i małym lasem bukowym
– Biocieplownia (użyłem kopii punktu sprzedaży z FDR___Map_Pineridge). Została dodana na wczesnym etapie rozwoju, kiedy tworzyłem mapę do użytku osobistego, ale nie planuję jej zachować. Zamierzam przerobić ten obszar. Jestem otwarty na sugestie!
Wymagane mody
– Produkcja zrębków
– realistyczna produkcja pelletu drzewnego
– ProductionPointFirewood
– customSawmillPlaceable
– Szklarnia_Drewno
– usWorkshopHall
– WoodCrane
–Silos na wióry drzewne
Autor:
gregbounder, FDR Logging
