Pusta mapa 4x (UE) – TemplateMap 4X v1.0.0.0





Pusta mapa 4x (UE) – TemplateMap 4X v1.0.0.0
Stworzyłem pustą mapę 4-krotną ze standardowej mapy Europy. Mapa została rozszerzona o 2 tekstury gleby z mapy Azji (asfalt i cement). Dzięki temu można stworzyć własną mapę bez większych objazdów. Wymagane jest doświadczenie w pracy z Giants Editor.
Karta została pozbawiona niemal wszystkiego, czego nie potrzebujesz. Na początek zostawiłem następującą zawartość na mapie:
Tekstury rozszerzone o asfalt i cement z mapy AS. Usunięto wszystkie niepotrzebne elementy. Dodano wyzwalacz handlu pojazdami i wyzwalacz handlu zwierzętami. Po 1 polu, 1 splajn AI, 1 splajn ruchu i 1 zaparkowany samochód. Początkowa wysokość terenu 50 m. Dostępne NPC-e. Dostępne misje. Czysta struktura folderów. Tablica rejestracyjna DE (bez tekstury DE).
Autor:Kaffeekirsche GIANTS Software