Produkcja zwierzęca v1.0.0.3
Produkcja zwierzęca v1.0.0.3
Dodano do tego kilka podstawowych rzeczy, zamiast tworzyć mały mod, aby zrobić jedną małą rzecz.
Zmiany w wersji 1.0.0.3:
Dodano kod zwiększający limit hodowli w jednej linii (maksymalnie 64 hodowle)
To nie będzie kolidowało z drugim, ale nie potrzebujesz obu
Zwiększono liczbę zwierząt, które możesz przenieść jednorazowo do 1000 (z 60)
Ten mod umożliwia wysyłanie zwierząt do obiektów do umieszczania/obiektów produkcyjnych w celu wytwarzania produktów mięsnych itp. Zaprojektowany do użytku z obiektami do umieszczania skonfigurowanymi do korzystania z tej funkcji.
Obecnie 1 zwierzę = 1 litr fillType, jeśli chodzi o produkcję. Mam w planach przyszłe wersje, aby wziąć pod uwagę więcej rzeczy, więc istnieje zachęta do używania odpowiednio hodowanych dojrzałych zwierząt zamiast tanich zwierząt prosto od dealera.
Nazwy zwierząt fillTypes można teraz zmienić w mapie fillTypes.xml. W przeciwnym razie ten mod automatycznie nada im odpowiednie tytuły. Podtypy zwierząt są również kategoryzowane według ich głównego typu, co pozwala na użycie fillTypeCategories="" zamiast fillTypes="" w liniach unloadTrigger, jeśli tak zdecydujesz.
Dodałem również folder sdk do tego modu z przykładowym fragmentem kodu xml i ogólnym wyzwalaczem zwierzęcym, który pomoże ci założyć własne zakłady produkcji zwierzęcej.
Ten mod jest obecnie używany z wieloma obiektami do umieszczania PV. Aby zapoznać się z kilkoma przykładami, jak skonfigurować produkcję zwierzęcą, przejdź do simgamealliance i sprawdź to.
Jak zawsze, jeśli masz jakieś problemy lub sugestie, zostaw komentarz poniżej.
Autor:ThundR