Procesor materiałów v1.3.2.0


Procesor materiałów v1.3.2.0
Wersja 1.3.2.0
Naprawiono problem, w wyniku którego wyładowywanie materiału na ziemię powodowało generowanie zbyt dużej ilości materiału.
Specjalizacja pojazdów do przetwarzania materiałów wejściowych i wyjściowych. Ten mod umożliwia innym modderom korzystanie z nowych funkcji.
Prosimy zawsze podawać tę informację przy dystrybucji tego moda.
I NIE PRZESYŁAJ GO DO ŻADNYCH SERWISÓW PRZESYŁANIA PIENIĘŻNOŚCI.
TEN KOD JEST DOSTĘPNY DLA KAŻDEGO ZA DARMO I MOŻESZ GO UŻYĆ
UCZYĆ SIĘ, ROZSZERZAĆ I ROZPOWSZECHNIAĆ WIEDZĘ.
Specjalizacje pojazdów
Przetwórca materiałów
Specjalizacja dodająca funkcjonalność przetwarzania typów wypełnień wejściowych w typy wypełnień wyjściowych.
Pojazdy mogą być również rozładowywane z wielu zbiorników jednocześnie, korzystając z niestandardowych węzłów rozładowczych.
Można utworzyć wiele konfiguracji w formacie XML i modyfikować je za pomocą graficznego interfejsu użytkownika gry.
Szczegóły implementacji i przykłady: docs/INDEX.md
Rozszerzenie jednostki wypełniania
Skorzystaj z dodatkowej funkcjonalności specjalizacji FillUnit z podstawowej gry, aby odtwarzać efekty dźwiękowe i przełączać zmiany obiektów na podstawie poziomów wypełnienia.
Szczegóły implementacji i przykłady: docs/FILLUNIT_EXTENSION.md
Pobieranie i instalacja
Pobierz najnowszy plik FS25_0_MaterialProcessor.zip i skopiuj/przenieś go do folderu modów FS25.
Tryb wieloosobowy
W pełni obsługiwany jest tryb wieloosobowy.
-
