Prawdziwy shader i oświetlenie do generowania klatek V1.0.0.1






Prawdziwy shader i oświetlenie do generowania klatek V1.0.0.1
Oto lekko zmodyfikowana wersja mojego poprzedniego shadera. Ta wersja jest dostosowana do regeneracji klatek, takiej jak FSR3 + generowanie obrazu X2 (do wyboru w ustawieniach LS25). W tej wersji nie występuje przycinanie czerni (artefakty cieni przy szybkich ruchach) przy wybranej regeneracji klatek. Straty optyczne są widoczne tylko w bezpośrednim porównaniu i są utrzymywane na jak najniższym poziomie. Niemniej jednak, graczom z wydajnymi systemami polecam korzystanie z mojej pierwszej wersji shadera, aby osiągnąć najwyższą możliwą jakość.
Należy zainstalować Reshade z obsługą dodatków.
Wyłącz w ustawieniach LS25 HDR!
Shader zawiera drobne modyfikacje w stosunku do Martysmods Regrade. Opcja ta jest dostępna wyłącznie po zakupieniu odpowiednich plików FX na stronie Martysmods. Ustawienia stopni kolorów są jednak minimalne i nie są konieczne. Nawet bez regrade'u shader wygląda tak, jak na zdjęciach.
Skopiuj plik konfiguracyjny ini w następującej ścieżce:
C: / Pliki programów (X86) / Steam / Steamapps / Common / Farming Simulator 25 / X64
Skopiuj folder z ustawieniami oświetlenia w następującym depozycie: (a następnie wybierz W grze z rozszerzonymi ustawieniami)
Dokumenty / Moje gry / Farmingsimulator2025 / Ustawienia modów / FS25_Additionalgamesettings / Oświetlenie
Wymagane mody:
Dodatkowe ustawienia gry
Chris810
