Prawdziwe awarie pojazdów BETA v0.8.7
Prawdziwe awarie pojazdów BETA v0.8.7
Usuń starą wersję, aby uniknąć błędów
Dziennik zmian 0.8.7.0:
– Dodano otwieranie nowego menu RVB. Menu RVB można również otworzyć w podstawowym punkcie aktywacji warsztatu samochodowego. Możesz to wyłączyć w ustawieniach.
– Dodano tłumaczenie tureckie
Dzięki tej modyfikacji podzespoły pojazdu ulegną awarii.
Części zostały ustawione na godziny pracy, np. termostat psuje się po 150 godzinach.
System monitoruje temperaturę roboczą pojazdu, jeśli silnik jest nadal zbyt zimny, pojazd może ulec uszkodzeniu.
Po uruchomieniu pojazdu, jeżeli temperatura robocza silnika nie osiągnęła jeszcze temperatury powyżej 30°C, pojazd ulegnie uszkodzeniu, co można sprawdzić na pasku informacji o uszkodzeniu.
Na chwilę obecną nie jest jeszcze określone, czy w takim przypadku uszkodzony zostanie sam silnik, czy też elementy do niego należące.
Mod jest obecnie udostępniany w wersji Beta.
Do obliczenia kosztów serwisu i naprawy pojazdu uwzględnia się cenę zakupu oraz wiek pojazdu.
Muszę to wypróbować, żeby móc dokonać drobnych poprawek.
Otwieranie rzeczywistych awarii pojazdów (RVB) – kombinacja klawiszy „lewy Alt + w” (domyślnie)
Lista awarii:
Błąd termostatu, może być dwóch rodzajów
1. Przegrzanie termostatu, w tym przypadku temperatura pracy jest zbyt wysoka, pojazd ulega uszkodzeniu i wzrasta zużycie paliwa.
2. Przechłodzenie termostatu, w tym przypadku temperatura pracy ulega wahaniom, wzrasta zużycie paliwa.
3. Wszystkie światła przednie i tylne działają nieprawidłowo. W ten sposób aktualnie utworzyłem generowanie błędów. W przypadku wystąpienia tego błędu kierunkowskazy i światła awaryjne działają.
4. Świeca żarowa, w tym przypadku zwiększa się zużycie paliwa i trudniej jest uruchomić silnik.
5. Silnik wycieraczek szyby przedniej, w tym przypadku pióra wycieraczek nie poruszają się. Możliwe, że spowoduje to w przyszłości inne błędy.
6. Generator, w tym przypadku akumulator pojazdu nie jest ładowany, więc może się rozładować i nie będzie można uruchomić silnika.
7. Błąd silnika, w tym przypadku można uruchomić silnik i max. prędkość 7 km/h.
8. Rozrusznik, w tym przypadku silnik jest trudniejszy do uruchomienia lub w ogóle nie da się go uruchomić.
9. Akumulator, w tym przypadku silnik jest trudniejszy do uruchomienia lub w ogóle nie da się go uruchomić.
10. Interwał serwisowy, w takim przypadku jeżeli w pojeździe będzie wartość większa od ustawionego interwału serwisowego, pojazd ulegnie uszkodzeniu.
Przyczyny rozładowania akumulatora:
a) wyłączyłeś silnik pojazdu, ale nie wyłączyłeś świateł, im więcej świateł, tym szybciej rozładowuje się akumulator
b) z powodu awarii generatora akumulator nie ładuje się
Akumulator można naładować w warsztacie.
Gdy silnik pracuje, a generator działa, akumulator ładuje się stopniowo.
W menu RVB można wybrać częstotliwość serwisowania pojazdów.
Koszt naprawy liczony jest od wartości zakupu pojazdu, później może ona ulec zmianie w zakresie ustalenia minimalnego kosztu naprawy. Ponieważ istnieją pojazdy, które twórcy wycenili bardzo tanio.
System nie uwzględnia jeszcze godzinowych stawek za naprawę.
MathiasHun