Pakiet Fiata 180nc v1.0.0.0





Pakiet Fiata 180nc v1.0.0.0
Fiat 180 to wszechstronny ciągnik do samochodów ciężarowych, transporterów lub naczep, produkowany przez włoskiego producenta Fiata VI w latach 1975-1977.
Właściwości techniczne
Zmiana
Silnik: Fiat typ 8210.02 – 13,798 cm3 – 260 KM
Skrzynia mechaniczna Fiat 8+2
DMC: na nośniku 6×2 / 2: 18,0 t we Włoszech, 22,0 t w Europie,
PTC: na wagonie 8×2: 22,0 t we Włoszech, czwarta oś kierowana i podnoszona, plus przyczepa 22 t lub 44 t GCW,
Naczepy do ciągników PTR: Wersja T – 40,0 t.
Jak zwykle we Włoszech, podobnie jak w wielu innych krajach, wyspecjalizowani monterzy przekształcili ciężarówki 6×2 / 2 w 8×2 z dodatkiem samosterującej i podnoszonej tylnej osi, aby osiągnąć maksymalną dopuszczalną GCW we Włoszech przy 44 tonach.
Agriteam Modding