Pakiet DT-75 v1.0.0.2

Pakiet DT-75 v1.0.0.2

V1.0.0.2
– Naprawiono ładowarkę TO-7, teraz działa tak, jak powinna;
– Drobne zmiany i ulepszenia;

Ciągnik produkowany jest przez Wołgogradzkie Zakłady Ciągnikowe od 1963 r., a ściślej od 30 grudnia 1963 r. (według innych źródeł od 1962 r.), Pawłodarskie Zakłady Traktorowe produkowane były masowo w latach 1968–1992, w stosunkowo małych ilościach w lata 90-te. Liczba ciągników wyprodukowanych w VgTZ w latach 1962–1995 wynosiła 1 652 500 sztuk, w PTZ w latach 1968–1995 – 862 300 sztuk. Pierwsze dwa eksperymentalne DT-75 zmontowano w VgTZ 16 lipca 1956 roku. W maju 1960 roku podjęto decyzję o przebudowie zakładu i przejściu do produkcji ciągnika DT-75. 28 sierpnia 1967 r. w VgTZ rozpoczęto produkcję seryjną ciągnika DT-75M; w 1969 r. rozpoczęto produkcję ciągnika bagiennego DT-75B (według innych źródeł w 1968 r.). W PTZ pierwszy ciągnik został wyprodukowany 12 sierpnia 1968 roku (DT-75M). Różnica między ciągnikami Pawłodarskiej Fabryki Ciągników a ciągnikami Wołgogradzkiej Fabryki Ciągników polega na obecności napisu „Kazachstan” zamiast „DT-75” po bokach maski, kolor (niebieski z matowym białym dachem kabiny dla DT-75M, żółty dla DT-75ML, DT-75T w porównaniu z zwykle czerwonym kolorem dla ciągników VgTZ). Ciągniki ze zbiornikiem paliwa umieszczonym po lewej stronie kabiny (na przykład DT-75V, DT-75MV, DT-75N) były produkowane tylko w VgTZ. Żółte ciągniki z dużą kabiną (DT-75ML, DT-75T) były produkowane wyłącznie w PTZ.

Specyfikacja:
– Cena: 15 000 dolarów;
– Moc: 90 KM;
– Maksymalna prędkość: 12 km h;

Konfiguracje:
– Tarcze;
– Reflektory;
– Gąsienice: wąskie, szerokie;
– Ostrze: 1 cylinder, 2 cylindry;
– Osłony silnika;
– Przednia przeciwwaga;
– Skrzydła;
– Błotniki;
– Przybornik ;
– Filtr powietrza;
– Rura wydechowa;
– Zabezpieczenie miski olejowej;
– 4 rodzaje punktów kontrolnych;
– Ochrona maski i dachu;
– Znak Spółdzielni;
– Tablica rejestracyjna;

Kolor:
– Główny;
– Projekt;
– Piktogramy;
– Tarcze;
– Cylindry hydrauliczne;
– Ładowarki;
– Katkow;
– Dachy;
– Ochrona;

Pakiet zawiera:
– Ciągnik: DT-75;
– Ładowarki: PTS-77, PFP-1.2, TO-7, PND -250;
– Osprzęt: Przeciwwaga, Lemiesz krótkie i zwykłe, Łyżka, Widły do kłód, Widły do obornika;

Obsługuje sterowanie interaktywne.

Autor:
UssrModdingTeam


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Dodatki mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!