Pakiet DT-75 v1.0.0.2





Pakiet DT-75 v1.0.0.2
V1.0.0.2
– Naprawiono ładowarkę TO-7, teraz działa tak, jak powinna;
– Drobne zmiany i ulepszenia;
Ciągnik produkowany jest przez Wołgogradzkie Zakłady Ciągnikowe od 1963 r., a ściślej od 30 grudnia 1963 r. (według innych źródeł od 1962 r.), Pawłodarskie Zakłady Traktorowe produkowane były masowo w latach 1968–1992, w stosunkowo małych ilościach w lata 90-te. Liczba ciągników wyprodukowanych w VgTZ w latach 1962–1995 wynosiła 1 652 500 sztuk, w PTZ w latach 1968–1995 – 862 300 sztuk. Pierwsze dwa eksperymentalne DT-75 zmontowano w VgTZ 16 lipca 1956 roku. W maju 1960 roku podjęto decyzję o przebudowie zakładu i przejściu do produkcji ciągnika DT-75. 28 sierpnia 1967 r. w VgTZ rozpoczęto produkcję seryjną ciągnika DT-75M; w 1969 r. rozpoczęto produkcję ciągnika bagiennego DT-75B (według innych źródeł w 1968 r.). W PTZ pierwszy ciągnik został wyprodukowany 12 sierpnia 1968 roku (DT-75M). Różnica między ciągnikami Pawłodarskiej Fabryki Ciągników a ciągnikami Wołgogradzkiej Fabryki Ciągników polega na obecności napisu „Kazachstan” zamiast „DT-75” po bokach maski, kolor (niebieski z matowym białym dachem kabiny dla DT-75M, żółty dla DT-75ML, DT-75T w porównaniu z zwykle czerwonym kolorem dla ciągników VgTZ). Ciągniki ze zbiornikiem paliwa umieszczonym po lewej stronie kabiny (na przykład DT-75V, DT-75MV, DT-75N) były produkowane tylko w VgTZ. Żółte ciągniki z dużą kabiną (DT-75ML, DT-75T) były produkowane wyłącznie w PTZ.
Specyfikacja:
– Cena: 15 000 dolarów;
– Moc: 90 KM;
– Maksymalna prędkość: 12 km h;
Konfiguracje:
– Tarcze;
– Reflektory;
– Gąsienice: wąskie, szerokie;
– Ostrze: 1 cylinder, 2 cylindry;
– Osłony silnika;
– Przednia przeciwwaga;
– Skrzydła;
– Błotniki;
– Przybornik ;
– Filtr powietrza;
– Rura wydechowa;
– Zabezpieczenie miski olejowej;
– 4 rodzaje punktów kontrolnych;
– Ochrona maski i dachu;
– Znak Spółdzielni;
– Tablica rejestracyjna;
Kolor:
– Główny;
– Projekt;
– Piktogramy;
– Tarcze;
– Cylindry hydrauliczne;
– Ładowarki;
– Katkow;
– Dachy;
– Ochrona;
Pakiet zawiera:
– Ciągnik: DT-75;
– Ładowarki: PTS-77, PFP-1.2, TO-7, PND -250;
– Osprzęt: Przeciwwaga, Lemiesz krótkie i zwykłe, Łyżka, Widły do kłód, Widły do obornika;
Obsługuje sterowanie interaktywne.
Autor:UssrModdingTeam