Nietwerder 4x Multifruit v1.0.0.0








Nietwerder 4x Multifruit v1.0.0.0
Nietwerder jest czterokrotnie większy. PROSZĘ PRZECZYTAĆ OPIS, ABY UNIKNĄĆ NIEPOROZUMIEŃ.
Witam wszystkich,
Obszar Nietwerder został poczwórnie powiększony. Starałem się dostosować ten obszar do jego rzeczywistego odpowiednika, z wyjątkiem wiosek.
Na mapie zaznaczono części miasta Neuruppin, Nietwerder, Gildenhall i Wutehnow w regionie Fontane.
Dodatkowe uprawy to: orkisz, żyto, pszenżyto, gorczyca (jako roślina żniwna), pszenica jara, jęczmień jary, siemię lniane, lucerna, konopie i mak.
Musztardę można przetworzyć na olej musztardowy, ocet musztardowy lub słoiki na musztardę.
Z siemienia lnianego powstaje słoma lniana, którą można przetworzyć na tkaninę w przędzalni w Nietwerder.
Konopie można również przetworzyć w przędzalni na tkaninę.
Do fabryki ziemniaków dotarło kilka dodatkowych produktów, takich jak frytki, krokiety i ziemniaki w ćwiartkach.
Wszystkie punkty sprzedaży i zakłady produkcyjne mają określone godziny otwarcia, dlatego planuj wyprawy w oparciu o te godziny.
Przed każdym zakładem produkcyjnym lub punktem sprzedaży znajduje się tabliczka z godzinami otwarcia, więc nikt nie może twierdzić, że nie wiedział, do kiedy jest otwarty.
Wszystkie obiekty produkcyjne wymagają dostępu do energii elektrycznej i pustych palet.
Każda z pięciu farm ma możliwość wytwarzania energii elektrycznej albo za pomocą jednej z trzech turbin BGA, albo za pomocą turbin wiatrowych z farmy wiatrowej w Neuruppin.
W każdym gospodarstwie znajduje się mały tartak, w którym produkuje się wyłącznie puste palety. Puste palety można również produkować w stolarni.
Więc nie narzekaj, przyjrzyj się bliżej. Farma numer jeden to gospodarstwo wyłącznie zbożowe, bez zwierząt, z kilkoma grządkami i plantacjami.
Farma numer dwa to duża ferma hodowlana z dwoma chlewniami, dwoma zagrodami dla owiec/kóz, dwoma dużymi kurnikami (po 2000 zwierząt każdy) i dwoma zagrodami dla krów z robotami do karmienia.
Z farmą numer dwa kupujesz również pole ryżowe. Farma numer trzy to typowa farma kurczaków z pięcioma kurnikami (po 2000 zwierząt każdy).
Farma numer cztery to gospodarstwo zajmujące się wyłącznie przetwórstwem oliwek i winogron.
Sąsiadują z nim dwa obszary z winnicami i jeden z drzewami oliwnymi.
Farma numer pięć to typowa farma hodująca konie. Wartość sprzedaży wszystkich zwierząt wzrosła, co sprawia, że hodowla koni lub bydła mięsnego jest bardziej opłacalna.
Ponadto na mapie rozmieszczono dwa obszary z trzema zagrodami dla owiec i kóz, jeden obszar z pięcioma chlewniami, jeden obszar z dwoma chlewniami,
jeden obszar z pięcioma zagrodami dla bydła i jeden obszar z sześcioma zagrodami dla bydła i pastwiskiem dla bydła mięsnego.
Co więcej, zainstalowana jest fabryka dżemów z dodatkowymi modami autorstwa Tamara_von_Graf, co jest uważane za wymagany mod. Link do niej podam w opisie.
Co więcej, mapa wymaga dodatkowych obowiązkowych modów, które można pobrać z modhuba.
Dla tych, którzy znają ten obszar: pominąłem tamę na jeziorze i zainstalowałem prom.
Ponad 100 lat temu w miejscu, gdzie dziś znajduje się tama na jeziorze, kursował prom.
Istnieje jeszcze jedno połączenie na drugą stronę, przebiegające przez las, które ułatwia dotarcie do dwóch BGA.
Dla wszystkich użytkowników AD kursy są wbudowane bezpośrednio w mapę. Po ponownym uruchomieniu mapy kliknij NIE, gdy AD poprosi o to, a kursy będą dostępne.
Zbudowano również sześć kolejnych pól ryżowych. Dodatkowo na mapie umieszczono kaczki, które można hodować w normalnych kurnikach.
Zgodę na kaczki uzyskano od WingiTV. Zalecam powstrzymanie się od stosowania kolektorów 15-metrowych, ponieważ wejścia na pole nie są największe.
Każde gospodarstwo rolne ma obiekt do produkcji polowej, w którym wytwarzane są wszystkie produkty potrzebne do uprawy polowej.
Maxim von Graf
