New Holland W190D v1.0.0.0

New Holland W190D v1.0.0.0

Ładowarki kołowe New Holland W190 D zostały zaprojektowane z myślą o zaspokojeniu potrzeb dużych rolników, wykonawców prac rolnych, operatorów kompostujących i rolników zajmujących się biogazem, gdzie krytyczna jest bezwzględna wydajność załadunku. Opracowane na bazie maszyn sprawdzonych w najtrudniejszych kamieniołomach, całodobowych zakładach recyklingu i niezliczonych intensywnych zastosowaniach przemysłowych, ładowarki kołowe New Holland zapewniają wytrzymałość, wszechstronność i niezawodność. Najnowsze ładowarki kołowe serii D zapewniają teraz więcej, dzięki całkowicie nowej, najlepszej w swojej klasie kabinie zapewniającej lepszą widoczność i niezrównany poziom komfortu.

Zaprojektowana specjalnie dla ładowarek kołowych serii D, kabina nowej generacji zapewnia wiodącą w swojej klasie widoczność we wszystkich kierunkach, komfort i bezpieczeństwo operatora. Nowa kabina, posiadająca pełne certyfikaty FOPS i ROPS, wyposażona jest w zakrzywioną, jednoczęściową szybę przednią, zapewniającą wyraźny i niezakłócony widok na ramię ładowarki, a także doskonały widok do przodu po podniesieniu wysięgnika. Widoczność przez ramię, na boki i na kończyny jest doskonała, co pozwala operatorowi na dokładne i pewne ustawienie maszyny w ograniczonych przestrzeniach. Joystick zamontowany na siedzeniu obejmuje w pełni regulowany podłokietnik, a przeprojektowana konsola boczna zapewnia, że wszystkie kluczowe funkcje są zawsze w zasięgu ręki. Zachowaj odpowiednią łączność dzięki radiu Bluetooth z mikrofonem montowanym na suficie oraz zdalnym gniazdom AUX i USB w konsoli bocznej. Zaawansowany pakiet wentylacji zapewnia komfort w kabinie niezależnie od temperatury zewnętrznej, a doskonała filtracja umożliwia pracę w zapylonym środowisku. Aby jeszcze bardziej zwiększyć komfort, kabina jest zamontowana na specjalnie zaprojektowanych blokach izolacyjnych, które redukują hałas i wibracje, dzięki czemu poziom hałasu wynosi zaledwie 68 dB(A).

Pięciobiegowa skrzynia Ecoshift PowerShift™ o prędkości 40 km/h jest standardem w modelach W190 D i opcją w modelach W130 D i W170 D. Przemiennik momentu obrotowego można zablokować powyżej 2. biegu, aby zapewnić przeniesienie 100% mocy silnika na osie. Przekładnia wyposażona w funkcję „power-cal” zapewnia zoptymalizowaną siłę pchania, eliminując jednocześnie cofanie się.

Ładowarki kołowe New Holland W190 D, napędzane silnikami HI-eSCR / HI-eSCR 2 o wysokiej wydajności NEF z selektywną redukcją katalityczną o pojemności 4,5 l i 6,7 l, łączą sprawdzoną niezawodność i wiodącą w swojej klasie ekonomiczność. Zgodne z przepisami dotyczącymi emisji spalin Tier 4B i Stage V, jednostki napędowe NEF zostały opracowane wspólnie z siostrzaną firmą New Holland FPT Industrial, pionierem wtrysku paliwa Common Rail i producentem jednostek napędowych SCR sprawdzonych w rolnictwie, transporcie i przemyśle od ponad 10 lat. lata. Najnowsza technologia ECOBlue i HI-eSCR / HI-eSCR 2 wykorzystuje nowo opracowaną elektroniczną jednostkę sterującą, która zarządza zarówno silnikiem, jak i układem wydechowym HI-eSCR, aby precyzyjnie dopasować obciążenie silnika, emisję spalin i oczyszczanie spalin. Wykorzystując dedykowany system zamkniętej pętli do ciągłego monitorowania poziomu NOx w spalinach, HI-eSCR precyzyjnie monitoruje przepływ AdBlue. Pozwoli to osiągnąć ponad 95% konwersji NOx przy zminimalizowanym zużyciu AdBlue. Firma New Holland zaprojektowała ładowarkę kołową serii D z silnikiem zamontowanym daleko za tylną osią, optymalizując rozkład masy i eliminując potrzebę dodawania dodatkowego „masy własnej”. Takie podejście umożliwia również niezakłócony dostęp z poziomu podłoża do punktów serwisowych silnika, ponieważ nie przeszkadzają żadne ułożone w stos chłodnice. Ze względu na czystą pracę jednostki napędowej okresy wymiany oleju silnikowego ustalono na 500 godzin. W połączeniu z wiodącą w swojej klasie oszczędnością paliwa, jednostki napędowe NEF są stosowane w całej gamie ciągników, kombajnów i sieczkarni samobieżnych marki New Holland, co oznacza niezrównane wsparcie posprzedażowe.

Cena: 176 000 dolarów
Moc: 254 KM
Maks. prędkość: 40 km/h
Pojemność oleju napędowego: 288 l, 76 gal
Domyślna pojemność: 37 l, 9 gal

Konfiguracje:
– Przeciwwagi
– Kolor obręczy
– Głównym kolor
– Butelki boczne
– Termalne „tereré”
– Wyświetlacz GPS (prefabrykowany przez JMZ)
– Latarnie
– Różne opony
Prefabrykat dźwiękowy: eFarmer (Erlan10)
Uwaga: ten mod jest gotowy na RealGpsMod (tylko PC, MAC)

Autor:
Pot Cake


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Koparki mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!