Napęd VT McCormick X8 660-670-680
Napęd VT McCormick X8 660-670-680
Szczegóły w symulatorze Farming 22 :
- Typ: ciągnik
- Moc: 194 – 228 kW / 264 – 310 KM
- Skrzynia biegów: zmienna (CVT)
- Zbiornik: 550l / 70 Def
- Prędkość: 50 km/h / 31 mph
- Waga: 10,7t
- Cena: 220 000 euro
Będziesz dostępny do użycia z Lemken Karat 12/500 KUA
- Typ: Kultywator
- Moc: 165 kW / 225 KM
- Szerokość: 5m
- Cena: 47 500 euro
- Waga: 6,6 t
- Prędkość: 15 km/h / 9 mph
Najważniejsze cechy napędu VT-Drive firmy McCormick X8:
MCCORMICK X8
W firmie McCormick wysoka moc ma swoją nazwę: X8. Seria ciągników X8 o mocy ponad 300 KM łączy prawdziwą moc z komfortem i stylem. Specjalnie zaprojektowane dla wymagających wykonawców, którzy pracują w pełnym wymiarze godzin w firmach rolniczych, ciągniki X8 zostały opracowane z myślą o funkcjonalnym potencjale oferowanym przez elektronikę i zaprojektowane tak, aby bezproblemowo integrować przyszłe technologie.
Aby sprostać przyszłym wyzwaniom, seria X8 oferuje operatorowi szereg wysokiej jakości funkcji: maskę silnika i błotniki w stylu samochodowym, całkowicie przeprojektowaną kabinę Premiere z ergonomicznie rozmieszczonymi, łatwymi w użyciu elementami sterującymi czterostopniowej skrzyni biegów VT-Drive , jasny monitor dotykowy DSM, wysokowydajny układ hydrauliczny o natężeniu przepływu do 212 l/min i elektrohydraulicznych zaworach zdalnych oraz potężne silniki Beta Power zapewniające wydajność paliwową o mocy do 310 KM w modelu X8.680.
NOWA GAMA X8 VT-DRIVE: IDEALNE POŁĄCZENIE MOCY I STYLU.
SILNIK
6-cylindrowy silnik wysokoprężny BETAPOWER 6,7 litra.
Ciężka, odlewana stalowa rama przednia i podwozie.
Elektroniczne zarządzanie silnikiem z bezpośrednim wtryskiem paliwa typu common rail pod wysokim ciśnieniem.
Elektronicznie sterowana turbosprężarka o zmiennej geometrii (eVGR) z intercoolerem.
Zaawansowana technologia emisji spalin SCR po oczyszczeniu.
Obrotowe grzejniki przednie dla łatwego dostępu.
Zbiornik paliwa o pojemności 145 galonów (550 litrów).
PRZENOSZENIE
Bezstopniowa przekładnia VT-Drive.
Nieskończone prędkości jazdy od pełzania do maksymalnego transportu.
Płynne przyspieszenie i stała trakcja.
Cztery programowalne wirtualne zakresy operacyjne.
Sterowanie skrzynią biegów zintegrowane z prawym sterownikiem Easy Pilot.
Możliwość zdalnego transferu.
Optymalne osiągi przy wysokim zużyciu paliwa.
Prosta obsługa w trzech trybach: AUTO, MANUAL, WOM.
NADWOZIE I TECHNOLOGIA
Nowy projekt kaptura odzwierciedla stylistykę rodziny McCormick.
Błotniki tylne ze stałymi przedłużeniami.
Otwierane okno dachowe zapewniające wentylację i widoczność.
Stopnie wejściowe do kabiny po obu stronach.
Solidny pakiet oświetlenia roboczego z doskonałymi diodami LED umieszczonymi wokół kabiny i maski.
ISOBUS (ISO 11783) zgodny z wtyczką tylnego osprzętu.
Fabrycznie przystosowany do automatycznego prowadzenia.
TAKSÓWKA
Duża, 4-słupkowa konstrukcja z płaską stopą i dwojgiem drzwi.
Zestaw wskaźników odchyla się i teleskopy z kierownicą.
Dostępny jest regulowany, amortyzowany pneumatycznie fotel obrotowy.
Wielofunkcyjne centrum sterowania w podłokietniku ze zintegrowanym uchwytem sterującym.
12-calowy kolorowy, dotykowy monitor ISOBUS.
Składany fotel instruktora "chowany".
Automatyczna klimatyzacja.
Hydrauliczne zawieszenie kabiny.
Autor:
FS22