Możliwość dodawania wyzwalaczy v1.1.0.0







Możliwość dodawania wyzwalaczy v1.1.0.0
Czy nigdy nie miałeś problemu z tym, że na farmie znajdują się puste, niedostępne budynki, a mimo to chcesz z nich korzystać?
Właśnie do tego służą te wyzwalacze. Ten zestaw wyzwalaczy składa się z różnych funkcji Farming Simulator.
Dziennik zmian v1.1.0.0
– Naprawiono: Obszary testowe nie pasowały do wszystkich budynków.
– Naprawiono: Ikony we wszystkich punktach rozładunku produkcji są teraz dostosowane
– Naprawiono: Ikona mleczarni była zbyt wysoka
– Naprawiono: szyld cukrowni wyświetla się teraz poprawnie.
-Naprawił:
– Zmieniono: Stacja rozładunkowa Standard nie jest już ładowana z głównej gry, ponieważ wersja tam umieszczona powoduje wyświetlenie ostrzeżenia w dzienniku i nie dokonuje zmian w terenie.
– Zmieniono: Powierzchnie poziomów są teraz tak duże, jak wyzwalacze.
– Zmieniono: Obszary czyste są teraz tak duże, jak wyzwalacze.
– Zmiana: Magazyn siana przyjmuje teraz także bele.
Zmieniono:
– Nowość: Przechowywanie płynów
– Nowość: Silos zbożowy
– Nowość: Silos wieloowocowy
Koszt wszystkich wyzwalaczy wynosi 5000 €
Koszt utrzymania poza produkcją wynosi 5€/dzień.
Koszty produkcji i ilości różnią się, tak samo jak w przypadku gry podstawowej.
Uwzględniono następujące wyzwalacze:
Gospodarstwo:
– strych na siano
– przechowywanie obiektów
– warsztat
– dom na farmie
– silos
Produkcje:
– piekarnia
– stolarz
– fabryka płatków śniadaniowych
– mleczarnia
– młyn zbożowy
– roślina oleista
– fabryka przetwórstwa winogron
– przędzalnia
– młyn cukrowy
– zakład krawiecki
Stacje sprzedaży
– dla wszystkich produktów z gry podstawowej
– dla wszystkich zbóż
farmerfivetom