Modernizacja produkcji v1.5.0.4

FS22 Inne

Modernizacja produkcji v1.5.0.4

Skrypt przebudowy produkcji
Revamp przerabia wewnętrzny system produkcji, rozszerza go i dodaje różne funkcje. Revamp sam w sobie jest podstawowym modem skryptowym, ale także niezależnie rozszerza produkcje o dodatkowe funkcje komfortu.

Wybór funkcji:
Automatycznie dostępne dla wszystkich produkcji:
– Automatyczny podział wiersza w wyświetlaniu przepisu na stronie wejścia i wyjścia (4 składniki w każdym wierszu).
– Kolorowy wyświetlacz receptur ułatwia zrozumienie, dlaczego produkcja nie jest produkcyjna. Gdzie: biały – dostępny, czerwony – niedostępny, ale wymagany, pomarańczowy – niedostępny i niewymagany.
– Możliwość zakupu towarów w menu produkcji za podwójną cenę rynkową.
– System priorytetów: Towary przychodzące można teraz ustawić na różne priorytety za pośrednictwem menu produkcji i będą dystrybuowane na podstawie tych priorytetów. Obowiązuje: Priorytet 1 jest najważniejszy i towary będą odbierane jako pierwsze, dopóki magazyn się nie zapełni. Priorytet 2 dopiero później itd. Wejścia można również dezaktywować, w takim przypadku nie otrzymają żadnych dostaw.
– Zaopatrzenie możliwe jest tylko do aktywnych linii produkcyjnych poprzez tryb dystrybucyjny.
– Dostępny nowy tryb wyjściowy: Sprzedaj bezpośrednio, Dystrybuuj, Outsourcing (wcześniej Zachowaj) i Zamień (Nowy). Jeśli produkcja jest ustawiona na magazynowanie, nie generuje automatycznie palet.
– Dodano ręczny generator palet, bel i drewna – Wszystkie produkcje z generatorem palet mogą również ręcznie generować palety i bele – poprzez menu lub wyzwalacz.
– Koszty dostawy produkcji są teraz wykazywane osobno (wcześniej były częścią kosztów produkcji).
– Produkcje będące celami misji mogą przyjmować nieograniczoną ilość dóbr z misji, dopóki misja nie zostanie ukończona. Dobra misji nie trafiają już do samej produkcji podczas misji.
– Wyświetlanie maksymalnych ilości magazynowanych i odpowiadających im jednostek.
– Sortuj produkcje alfabetycznie i filtruj według aktywnych/nieaktywnych.
– W przypadku produkcji wyświetlane jest, czy są one prowadzone równolegle (II), czy rozproszone (Y).
– Własne menu ustawień.

Musi być aktywnie zainstalowany w produkcjach:
Przepisy:
– Przepisy można tworzyć z kilku jednakowych składników w grupach (maksymalnie 5).
– Wiele linii produkcyjnych, które wcześniej trzeba było tworzyć osobno, można teraz połączyć w jedną linię produkcyjną.
– Możliwość dodania jednego lub więcej opcjonalnych wzmacniaczy zwiększających produkcję wychodzącą.
– Można dezaktywować lub odwrócić działanie wzmacniaczy dla poszczególnych towarów.
– Wyświetlanie rzeczywistej bieżącej produkcji w zależności od wzmacniacza. Aktualna wartość wzmacniacza jest wyświetlana w pomarańczowych nawiasach po kwocie.
– Możliwość tworzenia przepisów poprzez FillTypeCategories.
– Możliwość produkcji uzależnionej od pogody.
– Możliwość dostosowania poziomu napełnienia do warunków atmosferycznych.

Opis:
– Możliwość zainstalowania wyświetlaczy na produkcjach, które mogą pokazywać aktualny poziom w magazynie. Możliwe również z czystymi łożyskami.
– Możliwość wyświetlania obiektów w zależności od poziomu wypełnienia, np. palet w magazynie produkcyjnym. Możliwe również z czystymi łożyskami.
– Magazyny mogą być również wyposażone w skrypt generujący, za pomocą którego można generować bele i palety.

Inne funkcje:
– Nowe FillTypes można wprowadzać za pomocą Revamp w istniejących punktach sprzedaży bez aktywnej zmiany istniejących punktów sprzedaży. Oddzielny punkt sprzedaży nie jest już wymagany.
– Ukryte produkcje z funkcją autostartu.
– Różne opcje ustawień dla powyższych funkcji.
– Wszystkie w pełni przystosowane do gry wieloosobowej.
– Własna pomoc w grze, która wyjaśnia najważniejsze funkcje moda.
– I wiele więcej

Pełna lista opcji, pomoc dotycząca instalacji i wsparcie są dostępne w Dokumentacji:
To tylko skrypt, sam skrypt nie zmienia żadnych receptur produkcyjnych! Muszą być tworzone osobno.

Dziennik zmian:
(Pełny rejestr zmian można znaleźć w dokumentacji)

Wersja 1.5
Naprawione błędy:
– Wybór palet sadzonek działa teraz także w trybie wieloosobowym
– Różne drobne poprawki błędów

Nowe funkcje
– Ogólna rewizja kodu
– Możliwość filtrowania przeglądu cen.
– Możliwość tworzenia produkcji, które sprzedają wszystkie produkty bezpośrednio
– Ulepszone wyświetlanie czasów produkcji
– Tymczasowe wiadomości w przeglądzie produkcji są wyświetlane na pomarańczowo
– Możliwość wykluczenia poszczególnych linii produkcyjnych ze wspólnego wyjścia
– Możliwość tworzenia mieszalników paszowych z MaizePlus i TerraLife
– Możliwość tworzenia receptur z dowolną ilością grup miksów

Wersja 1.5.0.1
– Naprawiono błąd z ukrytymi produkcjami

Wersja 1.5.0.2
– Naprawiono błąd związany z automatyczną sprzedażą produkcji

Wersja 1.5.0.3
– Aktualizacja tłumaczenia CZ

Wersja 1.5.0.4
– Aktualizacja tłumaczenia RU

Autor:
Braeven




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!