Mercedes-Benz Magirus DLK v1.0.0.0
Mercedes-Benz Magirus DLK v1.0.0.0
Drabina przegubowa obrotowa Mercedes-Benz Magirus M32L-AS
Drabina obrotowa M32L-AS
Przegubowa drabina obrotowa Magirus M32L-AS z czterosekcyjnym zestawem drabin i pojedynczym wysuwem poprawia rozkład ciężaru i zwiększa ładowność w celu zwiększenia załadunku.
Podwozie: podwozie klasy 16 t
np. IVECO MAGIRUS EuroCargo 160 E 30 4×2
lub porównywalne podwozia innych producentów
Silnik [KM]: 220 KW / 299 KM
Rozstaw osi: 4815 mm
Kabina + siedzenia: całkowicie stalowe 1 + 2
Masa całkowita: 15 000 /16 000 kg
Wysokość ratownicza: 30,5 m
Wysokość robocza: 32 m
Klatka ratunkowa RC300: 3 osoby
Zalety i cechy szczególne M32L-AS
Przegubowa drabina obrotowa Magirus M32L-AS z innowacyjnym, zgłoszonym do opatentowania systemem pojedynczego wysuwu Magirus umożliwia wysunięcie najpierw górnej części drabiny, a następnie wszystkich pozostałych sekcji drabiny. Lepszy rozkład masy pomiędzy osiami, odciążenie tylnej osi i zasadnicze zmniejszenie masy całkowitej umożliwiają zwiększenie ładowności i większej liczby sprzętu gaśniczego. Ponadto Magirus M32L-AS ma większy wysięg dzięki zmniejszeniu ciężaru na górze drabiny przy wysokości roboczej 32 m i ramieniu przegubowym o długości 4,7 m bez teleskopu w ramieniu przegubowym. Inne szczególne cechy to zwiększona pojemność wody do 2500 l dzięki nowemu przepływowi wody i krótszym czasom przezbrajania. Wszystkie zalety technologii drabinek obrotowych Magirus dotyczą również tego nowego typu drabin obrotowych.
Wszelkie prawa zastrzeżone przez firmę Austria Modding
Austria Modding