MAZ-6501 Zrzut v1.0.2.0





MAZ-6501 Zrzut v1.0.2.0
Zmiany w wersji 1.0.2.0
Naprawił:
– rura wydechowa w silniku Weichai stała się bardziej gładka;
– każdy układ wydechowy ma swój własny punkt wydechowy;
– spód nadwozia znajduje się na tylnym zboczu. Teraz nie tworzy łuku;
– fizyka ciągnika. Teraz nie toczy się na zakrętach;
– dźwięki silnika. Głośność dźwięku została dostosowana, dodano brakujące dźwięki;
– poprawiono indeksy modelu i silnika YaMZ. Teraz 6501V9 to YaMZ-651.10, a moc spadła z 420 do 412 KM.
W dodatku:
– narośla drewniane. Objętość 24500 l.
– dla każdego silnika dodano osobną opcję z dołączonym sprzęgłem wiskotycznym wentylatora (buczenie przy zwiększaniu prędkości);
– pełnoprawny hak holowniczy z wyjściami na powietrze, elektrykę, hydraulikę. Można go zmienić na zwykły hak, bez możliwości zaczepienia czegokolwiek;
– światła do jazdy dziennej.
– nazwy firm/kołchozów na drzwiach (wzięte z pakietu MTZ z Sewilli)
Sania96, Trigada, Cheb, Esound