Mapa deweloperska Yurg'a v0.0.0.3




Mapa deweloperska Yurg'a v0.0.0.3
Wiem, że możemy użyć niektórych poleceń konsoli, takich jak ggsI3DCacheClean, gsStoreItemsReload, gsVehicleReload
Ale często musimy zacząć grę od nowa.
Postanowiłem więc stworzyć lekką i szybko ładującą się mapę, żeby przetestować mody.
W zestawie znajdują się:
– wyzwalacz sklepu z pojazdami (już zrobiony przez GWENDAL)
– wyzwalacz handlarza zwierzętami (już zrobiony przez GWENDAL)
– pola do wszystkich upraw gotowych do zbioru
– kilka pól bez niczego, na których można by testować narzędzia
– kilka drzew w różnym stadium rozwoju
To dziwne, ale możemy mieć ryż gotowy do zbioru prosto z pola ryżowego…
Postaram się go później uaktualnić, dodając kilka rzeczy, takich jak:
– dodanie pola ryżowego
– dodatek winogron i oliwek
– różne stany wzrostu
– różne poziomy nawożenia, wapno, kamień, chwasty
Wersja beta 2
v0.0.0.3 (wersja beta)
Dodawanie drzew (na życzenie)
Yurg, GWENDAL_YT, GIANTS Software