Mapa deweloperska Yurga BETA 3 v1.0.0.0




Mapa deweloperska Yurga BETA 3 v1.0.0.0
Wiem, że możemy użyć niektórych poleceń konsoli, takich jak ggsI3DCacheClean, gsStoreItemsReload, gsVehicleReload
Ale w końcu często musimy zacząć grę od nowa.
Postanowiłem więc stworzyć lekką i szybko ładującą się mapę, żeby przetestować mody.
W zestawie znajdują się:
– wyzwalacz sklepu z pojazdami (już zrobiony przez GWENDAL)
– wyzwalacz handlarza zwierzętami (już zrobiony przez GWENDAL)
– pola do wszystkich upraw gotowych do zbioru
– kilka pól bez niczego, na których można by testować narzędzia
– kilka drzew w różnych fazach wzrostu
To dziwne, ale możemy mieć ryż gotowy do zbioru prosto z pola ryżowego…
Postaram się go później uaktualnić, dodając kilka rzeczy, takich jak:
– dodanie pola ryżowego
– dodatek winogron i oliwek
– różne stany wzrostu
– różne poziomy nawożenia, wapno, kamień, chwasty
Wersja beta 3
29/12/2024 v0.0.0.4 (beta)
Jedno drzewo nie zostało umieszczone tam, gdzie powinno, poprawiono to i dodano jednocześnie więcej drzew.
Autor:Yurg, GWENDAL_YT, GIANTS Software