Mapa Altensteina v1.0.4.0
Mapa Altensteina v1.0.4.0
WERSJA 1.0.4 ostateczna
poprawki błędów
– Zamek Altenstein został odnowiony
– mieszalnia pasz dla zwierząt na farmie już działa
– Obszar odradzania jaj został przesunięty i zmniejszony
– kurnik na farmie ma teraz miejsce dla 150 kurczaków
– silosy zostały ostatecznie uszczelnione i wymienione (1 silos musiał zostać usunięty)
– wszystkie "pola uprawne" są rysowane od nowa
– przesunięto spust szafy, można teraz prawidłowo korzystać z półki za nim
– obszar wyzwalania przy fontannie na dziedzińcu został powiększony
– zwiększono wersję moddesc
– drobne poprawki
– Nadal występują problemy podczas rysowania Edelweiss and Co. „In Game” –> Naprawa może być wykonana za pomocą „AltensteinerLand”
– Mały pas obornika często pozostaje na płycie gnojowej po przeładowaniu na wywrotkę, ale można go usunąć łopatą –> Można go naprawić za pomocą „AltensteinerLand”
– sklep mięsny zostanie uruchomiony dopiero na „AltensteinerLand” i zostanie ponownie otwarty nieco dalej.
POTRZEBNY NOWY ZAPIS GRY.
Jest to ostatnia dostępna wersja LS22Altenstein. : !: : !:
Ale ponieważ nasza nowa mapa dla wielu graczy „AltensteinerLand” zawiera „Altenstein” w sercu,
wszystkie poprawki błędów w „AltensteinerLand” wyeliminują również wszelkie błędy, które mogą nadal występować w Altenstein. : kciuk w górę:
Baw się dobrze podczas hazardu.
Wersja 1.0.3
poprawki błędów
– większe pojazdy i urządzenia trudno było łączyć po zakupie –> odnowiono cały obszar odradzania u dealera pojazdów
– Misje z "dużymi" wymaganiami maszynowymi miały "brak miejsca" –> przeniesiony wyzwalacz informacyjny stolarni
– Spust rozładunku w szklarni nadal przyjmował tylko wodę –> zmieniono położenie spustu rozładunku
– luźna słoma nadal nie była przyjmowana w chlewie –> przestawiony spust rozładunku
– Kuhstall miał mały "problem z przechowywaniem" z Mist –> "Fill-Wert" w xml naprawiony
– Świnie nie produkowały obornika –> Zwiększono promień płyty obornika
– duża łąka pod owczarnią nie mogła być w pełni wykorzystana –> grunty rolne powiększone i zoptymalizowane
– obszar dziedzińca (łąka) był dla wielu zbyt "nierówny" w kierunku zamku –> pola uprawne powiększono i zoptymalizowano
– drobne prace optymalizacyjne
Nowe języki:
– Hiszpański (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Węgierski (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Rosyjski (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– niderlandzki (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– Turecki (autor: Augustinus50 + GoogleTranslator)
– czeski (w planach)
– Portugalski (w planowaniu)
Znane błędy:
– Nadal problemy z rysowaniem Edelweiss and Co. 'InGame' –> nadal pracujemy nad myślnikiem
– Mały pas gnoju pozostaje na płycie gnojowej podczas załadunku na wywrotkę, ale można go usunąć łopatą –> obecnie kA dlaczego tak jest hmm
POTRZEBNY NOWY ZAPIS GRY.
Dziennik zmian – koniec
Witamy w Altenstein, małej społeczności gdzieś w Górnej Bawarii, gdzie czas jakby się zatrzymał.
Żadnego współczesnego stresu, wielkich maszyn, masztów telefonii komórkowej czy turbin wiatrowych, zamiast tego odpoczynek,
Śpiew ptaków i szemrzący strumyk. „Stare dobre czasy” jeszcze tu nie minęły !!
Wszędzie są bawarskie góry, a przyroda jest tu nadal w porządku. A przynajmniej tak się wydaje.
Czy możesz przywrócić do życia starą farmę swojego dziadka, a może nawet dużą?
Stać się producentami wielu różnych produktów? Czy potrafisz zaopiekować się wystarczającą liczbą zwierząt, aby rozpocząć te produkcje?
Podaruj sobie nowy początek w Altenstein i pozwól, aby czasy naszych dziadków i pradziadków ożyły ponownie.
Ta mała niemiecka mapa z pewnością przypadnie do gustu zwłaszcza fanom zabytkowych samochodów.
Wprowadzony do LS22 za zgodą oryginalnego moddera LS17, Redkeinstusa. Dziękuję za to wydanie. <to>
PROSZĘ RÓWNIEŻ ZWRÓCIĆ UWAGĘ NA KREDYTY W „INFORMACJACH O PLIKU”, ABY PODZIĘKOWAĆ DALEJ!!
Mapa zasadniczo ma do zaoferowania w LS22:
– 1 dziedziniec z łąkami
– 30 pól do kupienia
– 4 obszary łąkowe
– 2 małe obszary leśne
– 3 dodatkowe pastwiska dla zwierząt do stajni
– BGA z 3 silosami napędowymi
– przepompownia wody
– Handel gruntami rolnymi na nasiona, wapno, nawozy płynne i wiele więcej.
– Wagi do pojazdów rolniczych w obrocie krajowym
– Dealer pojazdów z warsztatem
– Stacja tankowania oleju napędowego, metanu i elektryczności
– Ruch drogowy (50 km/h) i pieszy splajny
– Splajny motyla, świetlika i kaczki (tylko z zalecanym modem „onCreate-extension”!!)
– Pięknie udekorowana mapa z własnymi dźwiękami
– Dekoracja zależna od pogody i pory roku
– dostępne wszystkie stare budynki z wersji LS17
– liczne punkty sprzedaży i produkcji
– specyficzne dla map produkcje i produkty przebudowy i wiele więcej.
Bardzo potrzebny mod: PRODUCTION REVAMP
Nasze polecane mody: ONCREATE EXTENSION PRECISION FARMING DLC
Dostępne języki od wersji 1.0.3: niemiecki, angielski, hiszpański, francuski, węgierski, włoski, polski, rosyjski, turecki i „holenderski” (więcej w planach)
W skład gospodarstwa wchodzą: budynek mieszkalny, hala ryglowa, wiaty, warsztat, studnia, hala towarów sypkich, stacja paliw, silos stodoła,
Silos na materiały sypkie, magazyn kulek, płyta na obornik, 2 silosy, szklarnie, mieszalnia pasz (jeszcze w budowie)
oraz sklep rolniczy
Zwierzęta: krowy, świnie, owce, konie, kury, pszczoły, pies
Punkty sprzedaży: Schloss-Altenstein, wieża magazynowa, handel zrębkami drzewnymi, magazyn owoców ziemnych, dom prywatny,
Handel obornikiem, handel gnojowicą, obóz handlu bydłem, sklep na stacji benzynowej, stodoła, kruszarka do kamieni,
Supermarket, wiejski sklepik, Kramerwirt, pizzeria, sklep przy gospodarstwie rolnym
Produkcje: przetwórstwo mleka, fabryka czekolady, olejarnia, młyn wodny, cukrownia, piekarnia,
Przędzalnia, stolarstwo, krawiectwo, fabryka muesli, prasa do winogron, produkcja lodów,
Winiarnia, gorzelnia, masarnia (w budowie)
Rozmiary pól:
Pole 1 : 0,348 ha Pole 11 : 0,307 ha Pole 21 : 0,354 ha
Pole 2 : 0,190 ha Pole 12 : 0,288 ha Pole 22 : 0,203 ha
Pole 3 : 0,636 ha Pole 13 : 0,645 ha Pole 23 : 0,411 ha
Pole 4 : 0,342 ha Pole 14 : 0,421 ha Pole 24 : 0,112 ha
Pole 5: 0,165 ha Pole 15: 0,256 ha Pole 25: 0,527 ha
Pole 6: 0,526 ha Pole 16: 0,359 ha Pole 26: 0,351 ha
Pole 7: 0,686 ha Pole 17: 0,412 ha Pole 27: 0,249 ha
Pole 8: 0,578 ha Pole 18: 0,125 ha Pole 28: 0,388 ha
Pole 9: 0,591 ha Pole 19: 0,155 ha Pole 29: 0,101 ha
Pole 10: 0,555 ha Pole 20: 0,247 ha Pole 30: 0,269 ha
Na mapie nie ma „misji na trawie” ani „wypustów AI” dla zjazdów. Również na jednym
Celowo zrobiliśmy to bez początkowej floty, którą i tak sprzedajesz ponownie.
Mała rekomendacja na natychmiastowy start: PAKIET SERII PORSCHE-DIESEL
A jeśli oczekujesz tekstur „HighResolution” od starego, dobrego Altensteina, możesz użyć wszystkich starych
Edytuj pliki tekstur (ponad 1 GB), a następnie zintegruj je dla nas z mapą.
The map is a conversion from the LS17/LS19. The original from the LS17 comes from REDKEINSTUS. With his permission I had brought the map then as a beta version in the LS19 and now in the 22er. So once again a big thank you to REDKEINSTUS for the release of this unforgettable map. The following people have contributed to the completion of the map this time: conversion, design, and much more. Augustinus50 Productions/Products, Markers, uvm. BigDaddy 3D Artists, Maya-/Blender TaZ-Modding, Pepperonie Test-Gaming, Bug-Fix Report BLACKMOOSE, LeO-Modding A special thank you goes to the \\\"FBM-Landbauer\\\" for the release of many of his mods for installation in our map and the recreation of map specific decorations on order. I would also like to thank Markus77 again for his once again very helpful LS YT videos and of course the entire FBM team for their support and help. If I have forgotten anyone, greetings to them. Object-Credits: LS19+22 Deco Prefabs + Mods by Landbauer LS19 SPAR Supermarket, Original by CML LS19 Eicher Shield Prefab by Skins and more LS19 Old Diesel Engine 0.9Beta by Der LS Farmer LS17 Fodder Mixer Mini by Kastor (Thanks for the release) LS15 Deco Objects by Rosenthaler LS15 Butchery Prefab by möchtegernbauer LS13-22 Deco and Objects by GIANTS.