Mapa Ackendorf22 v1.0.0.3
Mapa Ackendorf22 v1.0.0.3
Dziennik zmian Ackendorf v1.0.0.3
TYM RAZEM WYMAGANY JEST NOWY ZAPIS GRY!
Zainstalowano nowe błoto Skrypt wymagany przez ViperGTS Mod nie jest jeszcze dostępny (Dzięki Viper za realizację mojej prośby 😉 Udostępnimy go w DC i tutaj, gdy będzie za darmo!!)
Dostosowany skrypt fotoradaru reaguje teraz również na AD, jeśli w nim nie siedzisz, więc bądź ostrożny
Skrypt myjni zmieniono na więcej niż 50% uszkodzeń, bez mycia łącznie z reklamami
Collimask dostosowany do AD więc AD z aktualizacją AD co wyszło V 2.0.1.0 na światłach i przy bramkach
Dodano więcej zwierząt kozy byki cielęta prosięta pisklęta kaczki itp…
Dodano zwierzęta do rzeźnika
Godziny otwarcia zintegrowane z fabrykami Scriptmod wymagane przez nas (będzie wtedy na forum dla DL)
Godziny otwarcia również ustawione dla punktów sprzedaży nie do końca ostateczne (wymagany jest również nasz modscript)
Mała, ale dobra aktualizacja
Dostosowano wysokość małej sygnalizacji świetlnej z poprawką (NIE WYMAGA NOWEJ ZAPISYWANEJ GRY)
Działający system sygnalizacji świetlnej w SP oraz na Dedi Ki Traffic reaguje na sygnalizację świetlną [scenariusz Achimobil] Moedell Mister_Mojo_AT
Potrzebny błoto wbudowane w mod z ViperGTs i nowy zapis stanu gry
Kliknij tutaj, aby zobaczyć mod Viper
Agrar Land Modding