Liczby z prawdziwego życia v1.0.0.1
Liczby z prawdziwego życia v1.0.0.1
Ten mod ma dwa główne cele:
Aby zdefiniować środowisko gry naśladujące prawdziwe rolnictwo.
Aby umożliwić graczom indywidualizację gry za pomocą prostego edytora.
Wersja 1.0.0.1
Naprawiono skalowanie cen przy zakupie wielu bel, worków typu bigbag i palet typu bigbag.
Wersja 1.0.0.0
Potraktuj to jako wersję beta. Testowanie było bardzo rzadkie.
Graj na poziomie ekonomicznym TRUDNO!!
Ten mod jest bardzo przeskalowany w porównaniu do oryginalnego modu do FS19. Wersja FS22 zawiera następujące skrypty:
RealNumbersFieldPrices.lua: (naciśnij lAlt-rf, aby uzyskać listę pól i inne informacje)
Skorygowane ceny gruntów rolnych
Definiuje część gruntów rolnych jako dzierżawionych po obniżonych kosztach (można wyłączyć)
RealNumbersFillTypes.lua:
Skorygowana cena za litr (tylko typy wypełnienia, nie budynki lub sprzęt)
RealNumbersFruitTypes.lua
Regulowany plon, plon w pryzmie i użycie nasion (domyślnie brak skali)
RealNumbersStorePrices.lua:
Regulowane ceny na bele, bigbagi, bigbagpalety i palety
RealNumbersLeasing.lua:
Regulowany koszt leasingu sprzętu (domyślnie: stały dzienny ułamek wartości handlowej)
RealNumberContractRewards.lua:
Dostosowane nagrody za misje
RealNumbersSellingStations.lua
Zmniejszona różnica cen między punktami sellPoint
Jeszcze do zrobienia: obniż pensje pomocników.
Każdy skrypt jest niezależny. Wszystkie skrypty, z wyjątkiem RealNumbersFieldPrices.lua, można zakomentować w modDesc.xml.
Istnieje tylko jedna uniwersalna wersja moda. Użytkownicy modów w różnych częściach świata mogą potrzebować dostosować skalowanie cen w każdym skrypcie, aby dopasować poziomy cen w swojej części świata.
W wersji FS19 dla każdej pozycji zdefiniowano unikalny zestaw wartości parametrów. Nie mam czasu na powtórzenie tego szczegółowego podejścia w FS22. W wersji FS22 elementy są skalowane w dużych grupach. Np. wszystkie typy fillType są skalowane według tego samego numeru.
Ten mod nie został napisany dla trybu wieloosobowego. Nie był też testowany w trybie wieloosobowym.
Model: Kaj-Aage Henneberg
Script: Kaj-Aage Henneberg
Idea / Concept: Kaj-Aage Henneberg
Testing: Kaj-Aage Henneberg