Lepsze kontrakty v1.2.6.2
Lepsze kontrakty v1.2.6.2
Dziennik zmian v1.2.6.2:
– Strona ustawień interfejsu użytkownika w menu głównym
– wyświetl właściciela gruntów rolnych w widoku kupna/sprzedaży gruntów rolnych mapy menu w grze
– wyświetl liczbę ukończonych zadań pod obrazem rolników (jeśli szczegóły na)
Dziennik zmian v1.2.5.0:
– tryb trudny: aktywne kontrakty wygasają w połowie, kara za anulowanie
– tryb rabatowy: uzyskaj zniżkę na cenę pola, na podstawie liczby misji
– mniej ostrzeżeń o zaginionych pojazdach misji
Dziennik zmian v1.2.4.4:
– naprawiono przyciski filtrowania, aby pokazać inne typy misji, jeśli są dostępne
– naprawiono wyświetlanie "pozostałego czasu" dla kontraktów transportowych w grze wieloosobowej
– Kontrakty chwastów i nawozów można teraz konfigurować również dla lazyNPC
– kompatybilność z innymi modami kontraktowymi
Dziennik zmian v1.2.4.2:
– „leniwych NPC” (zostaw więcej pracy dla kontraktów) można włączyć/wyłączyć
– maksymalna liczba aktywnych kontraktów konfigurowalnych
– wskaźnik dla aktywnych kontraktów z wypożyczonym sprzętem
– przyciski wyczyść / nowe kontrakty w grach MP działają tylko dla użytkownika głównego
– rozpoznaj FS22_DynamicMissionVehicles
Dziennik zmian v1.2.4.0:
– Dodano (tymczasową) poprawkę dla „leniwych NPC”: zostaw więcej pracy na kontrakty
– Zezwalaj na (w przyszłości) inne rodzaje umów
– Naprawiono problemy z rozdzielczością ekranu
Dziennik zmian v1.2.3.0:
– Dodano funkcję filtrowania wyświetlania dla listy kontraktów
Dziennik zmian v1.2.2.0:
– Skorygowane obliczanie wartości przechowywania / dostarczania dla kontraktów zbioru / belowania
– Dodano zapobieganie konfliktom z innymi modami
– Dodano obsługę FS22_SupplyTransportContracts, FS22_TransportMissions
„Czy powinienem wziąć te trzy misje nawozowe, czy raczej umowę na zbiór ziemniaków o powierzchni 2,3 ha?” „Ile płynnego nawozu będę potrzebował do tej pracy?” Jeśli kiedykolwiek zadawałeś sobie takie pytania, ten mod pomoże znaleźć odpowiedzi.
Maksymalna liczba kontraktów oraz kwota generowana na cykl jest automatycznie dopasowywana do ilości pól na mapie.
Możesz natychmiast wygenerować nowe umowy za pomocą przycisku „Nowe umowy” lub usunąć je wszystkie za pomocą przycisku „Wyczyść umowy”.
Możesz sortować dostępne kontrakty według rodzaju i numeru pola, całkowitego zysku lub zysku na minutę, aby łatwiej znaleźć ten, którego szukasz.
Możesz ustawić dozwoloną maksymalną liczbę jednocześnie aktywnych kontraktów.
Za pomocą przycisku „Szczegóły” możesz włączać/wyłączać wyświetlanie dodatkowych informacji o umowie. Podobnie jak szacunki kosztów wykorzystania materiałów jako nawozów, herbicydów lub nasion. W przypadku kontraktów na zbiory i belowanie pokazuje minimalną ilość do dostarczenia oraz ilość, którą możesz zatrzymać (i sprzedać). Na tej podstawie oblicza całkowitą wartość zysku dla kontraktu, tj. wynagrodzenie pomniejszone o koszty w przypadku kontraktów na nawożenie/opryskiwanie/wysiewanie oraz wynagrodzenie plus wartość zatrzymanych zbiorów w przypadku kontraktów na zbiór/belowanie. Oszacowuje nawet czas, jakiego prawdopodobnie będziesz potrzebować do całkowitego wykonania zadania, biorąc pod uwagę szybkość pracy i szerokość roboczą odpowiednich pojazdów/narzędzi leasingowanych, które są oferowane w ramach umowy.
Zastrzeżenie: Wszystkie wartości pokazane w widoku szczegółów są szacunkowe. Nie należy ich brać absolutnie, ale raczej jako wskazówkę, jakie umowy preferować między innymi.
Mod śledzi liczbę zrealizowanych kontraktów dla każdego rolnika NPC (liczba ukończonych zleceń jest wyświetlana pod obrazem farmera, jeśli opcja „Szczegóły” jest włączona). Jeśli włączysz opcjonalny tryb rabatowy lub opcje trybu twardego (na stronie ustawień modów), ilość ukończonych zleceń wpływa na rozgrywkę.
Autor:Mmtrx