Kursy v7.1.1.6

FS22 Inne

Kursy v7.1.1.6

Zwolnienie pchające 7.1.1.6
naprawiono błąd, w którym kombajny nazywane były pełnymi wyładunkami.
próg można teraz obniżyć do 40% dla wagonów ślimakowych z niskim maksymalnym poziomem napełnienia, gdy włączony jest limit masy.
dodaj opcję (klawisz) dla edytora kursu, aby usunąć wszystkie waypointy do końca.
poprawka dla #2044
poprawka dla #2045
poprawka dla #2037
poprawka dla #828 #1306 #2054
poprawka dla #522 #2060
częściowa poprawka dla #1949

Zwolnij przycisk 7.1.1.5
Dodano proste unikanie kolizji, aby rozładowcze nie zderzyły się z kombajnem.
Dodano przejrzysty kurs i zdarzenie akcji widoczności zmiany kursu
poprawka dla #2003
Nieprawidłowe znaki w nazwie kursu zostaną automatycznie zmienione na „_”
Zapobiegaj stosowi wywołań (dla czegoś z AutoDrive i Trains).
Ulepszenia rozładunku wozu ślimakowego.
Użyj odległości węzła wylotowego/węzła docelowego, aby uzyskać dokładniejsze pozycjonowanie rury, rura przenośnika ślimakowego nie powinna już przekraczać celu, a jeśli tak się stanie, cofnie się nieco
Jeśli rozładunek nie może już rozładować się do przyczepy, ale ma więcej niż 10% owoców, poszuka innej przyczepy lub innego celu napełniania tej samej przyczepy. Powinno to poprawić obsługę długich przyczep z wieloma węzłami napełniania. Jeśli nie zostanie znaleziona żadna inna przyczepa, wróci ona do rozładunku kombajnów.
Po zakończeniu rozładunku przesuń się trochę do przodu, aby pathfinder miał dobry widok, gdy musi podjechać do kombajnu.
Gdy wóz ślimakowy jest pełny i nie ma przyczepy w pobliżu, sprawdzaj, czy przyczepa ma zostać rozładowana, zamiast wyłączać grę.
poprawka dla #2012 *

*INFORMACJE o połączeniu AutoDrive:
W jednej z ostatnich wersji mieliśmy błąd polegający na tym, że po powrocie AutoDrive z rozładunku lub ponownego napełnienia, zawsze rozpocznie się od pierwszego punktu trasy.
Aby to naprawić, wprowadziliśmy w nim kilka szybkich zmian, co skutkuje innym, ale dla nas bardziej przejrzystym wykorzystaniem tego, jak to działa.
Wiemy, że powinniśmy byli to lepiej zakomunikować, to była nasza wina.

Jednak oto, jak jest teraz zaprojektowany i przetestowany i wydaje się, że działa dobrze:
Jeśli kurs CP będzie prowadzony po raz pierwszy, CP będzie teraz zawsze rozpoczynał się od pierwszego WP, gdy zostanie uruchomiony przez AutoDrive.
Jeśli kurs CP został zatrzymany w dowolnym WP lub został rozpoczęty ręcznie w dowolnym momencie i ponownie zatrzymany, ten WP będzie punktem powrotu (ostatni WP), również wtedy, gdy ponownie rozpocznie się przez AD.
Po ponownym uruchomieniu zapisu, gdy AD nadal jechał, gdy zrestartowano grę, ostatni WP dla CP jest zapisywany i zostanie użyty, gdy AD wróci na pole.

Autor:
Courseplay release creator




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!