Krajeńskie Pola Wieloowocowe v1.2.0.0
Krajeńskie Pola Wieloowocowe v1.2.0.0
Krajeńskie Pola Wieloowocowe
Nie możesz się zdecydować, czy chcesz grać na małych, czy dużych maszynach? Standardowe mapy są dla Ciebie za małe? A może szukasz mapy rozwojowej, na której możesz rozwalić Bizona i skończyć z 3 Lexionami?
Jeśli tak, to dobrze trafiłeś 😀
Przedstawiam Wam moją mapę Krajeńskie Pola 4x. Mapa została stworzona na podstawie rzeczywistego terenu 3 miast położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego.
Mapa posiada:
– Wieloowocowe 10 dodatkowych upraw, takich jak lawenda/lucerna/milete/pszenżyto/mak/orkisz/chmiel/żyto/cebula/marchew
– 176 pól
– 25 łąk
– 1 Duży las podzielony na kilka mniejszych krain
– Pola od 0,18Ha do 52,37Ha
– 5 małych / średnich / dużych
– baza danych SKR
– Zróżnicowany teren
– Wieloterenowy
– Zagęszczenie ścierniska
– 3 zakupy
– Prawie cały standardowy łańcuch produkcyjny
– Pasywny dochód
– Zwiększona oszczędność np. przy zbieraniu kamieni
– Artykuły kolekcjonerskie
– Możliwość gry w piłkę nożną na boiskach lub Orliku
– Niestandardowy ruch drogowy z pieszymi
– Lokalne tablice rejestracyjne dla gracza i AI
– Automatyczne oświetlenie nocne / Ręczne na jednym z gospodarstw
– Niestandardowe tekstury
– Niestandardowe oświetlenie
– Niestandardowy dźwięk
– Kilka ciekawostek
– Obiekty pojawiające się w zależności od pory roku
– Idealny dla MP 😀
Miłej gry!
(UWAGA!)
Multifruit nie będzie działać poprawnie z DLC Premium Expansion!
Lista zmian 1.2.0.0 – WERSJA KOŃCOWA Wymagany nowy zapis!
– Dostosowano niektóre nazwy plików
– Dostosowano prędkość pojazdów NPC, aby uniknąć tworzenia się kolumn na drogach
– Dostosowano do PDA
– Dodano kolizje rekwizytów na farmach
– Dodano punkt sprzedaży maszyn
– Dodano więcej niestandardowych pojazdów do ruchu drogowego
– Dodano samochody zaparkowane przez NPC
– Dodano oświetlenie w sklepie
– Dodano możliwość sprzedaży rekwizytów w bazie danych SKR
– Dodano nową ziemię
– Dodano jedno gospodarstwo
– Naprawiono słup na polu 81
– Naprawiono znikanie samolotu
– Naprawiono zarost sorgo
– Naprawiono zbieranie trocin
– Naprawiono kilka jardów
– Naprawiono niektóre lądy
– Naprawiono nierówności terenu
– Naprawiono wnikanie trawy na drogi
– Naprawiono błąd uniemożliwiający wycięcie niektórych drzew
– Naprawiono jedną statyczną łąkę
– Wycięto kilka drzew
– Usunięto dźwięki szczekania psów
– Usunięto domyślne zagęszczanie ścierniska
– Domyślny zestaw oświetlenia
– Domyślne tekstury kadru zostały ustawione tak, aby każdy mógł używać własnych
– Domyślna odległość przycinania ustawiona dla drzew
– Zwiększona odległość LOD dla niektórych obiektów
– Osiedle Wościbórz zostało nieco przebudowane
– Przedmioty kolekcjonerskie zostały odbudowane
– Teren wzdłuż niektórych dróg został wyrównany
– Zmieniono domyślną ekonomię i pierwsze pole
– Kilka drobnych zmian optymalizacyjnych
CUKS0N