Korekta trudności w cenie zakupu v1.0.0.0





Korekta trudności w cenie zakupu v1.0.0.0
Prosty mod pozwalający dostosować ceny kupna stacji do poziomu trudności, tak aby nie można było oszukać pieniędzy na serwerach MP poprzez tanie kupowanie i drogą sprzedaż.
W FS wszystkie ceny są zdefiniowane dla gospodarki na poziomie Hard. Jeśli teraz grasz na Easy, ceny sprzedaży wzrosną o współczynnik. Jednak ceny zakupu nie są. Na standardowych mapach nie ma to znaczenia, gdyż możesz np. kupić tylko nasiona, a nie je sprzedać. Jednak dzięki modom i mapom modów możesz teraz sprzedawać także towary masowe, które możesz kupić. Na poziomie ekonomicznym innym niż Hard oznacza to, że możesz tanio kupować nasiona i sprzedawać je po wysokiej cenie, oszukując w ten sposób w trybie wieloosobowym. Jeśli chcesz temu zapobiec, po prostu użyj tego moda. Mod zwiększa ceny zakupu towarów masowych i płynów oraz silosów zakupowych o ten sam współczynnik co ceny sprzedaży, tak aby nie było nierównowagi.
Nie ma to wpływu na ceny u dealera pojazdów. Ceny sprzedaży w dalszym ciągu podlegają wahaniom w systemie gospodarczym, a ceny zakupu pozostają stałe.
Ta poprawka jest już uwzględniona w wersji Production Revamp i można ją tam aktywować w menu.
Ten mod jest przeznaczony dla serwerów, na których nie można używać Revampa lub na których nie chcesz używać Revamp
Achimobil