Konwersja jednostek v0.0.0.6BETA
Konwersja jednostek v0.0.0.6BETA
Rozszerza możliwości konwersji jednostek do Farming Simulator 22.
– Nie zmienia wartości wewnętrznych, a jedynie sposób ich wyświetlania.
Dziennik zmian v0.0.0.6"
– Zaktualizowano, aby dopasować zmiany z łatką FS22 v1.6.0.0
Dziennik zmian v0.0.0.5:
– Bieżąca jednostka nie powinna się resetować, gdy pojazd jest chwilowo pusty
– Większe jednostki mają teraz wyższy priorytet niż mniejsze
– Dodano jardy sześcienne jako główną jednostkę objętości dla typów wypełnień niepłynnych i zbożowych
Dziennik zmian v0.0.0.4:
– Ekran produkcji został przekonwertowany
Dziennik zmian v0.0.0.3:
– Zaktualizowano funkcje obsługi jednostek (wewnętrzne)
– Ekran cen nie jest już zablokowany dla określonego zestawu jednostek
– Dodano wsparcie dla modu UnitConvert Addon
– Dodano kilka nowych jednostek i grup fillType
Dziennik zmian v0.0.0.2:
– Naprawiono problem z trybem wieloosobowym
– Jednostki można teraz zobaczyć w menu cen, nawet jeśli nie ma dostępnej pamięci
Ten mod rozszerza możliwości konwersji jednostek FS22. Nie zmienia żadnych wewnętrznych wartości, a jedynie sposób ich wyświetlania w grze.
Jest to wersja BETA, co oznacza, że błędy mogą być (i prawdopodobnie są) obecne. Zdecydowałem się wydać to w formie beta, aby ludzie mogli to przetestować podczas pracy nad tym. Dzięki temu mogę rozwiązać wszelkie problemy podczas pisania, zamiast cofać się i zmieniać trochę kodu, jeśli coś jest nie tak.
Jak większość wie, sam nie gram w trybie multiplayer ani nie korzystam z wielu modów. Testuję, co mogę, ale nic nie jest bardziej dokładne niż wtedy, gdy publiczność coś dotknie, lol.
Aby zmienić zestaw imperialny i metryczny, po prostu przejdź do waniliowego menu gry i wybierz „Mile” dla jednostek imperialnych lub „Kilometry” dla jednostek metrycznych. Przyszłe wersje będą miały pozycję menu specjalnie do wyboru bieżącego zestawu jednostek. Na razie tak to mam.
Mod ma dwa skróty klawiszowe. Jedna przełącza między jednostkami objętości i wagi, a druga przełącza między jednostkami każdego typu.
Domyślne skróty klawiszowe są następujące (można je zmienić):
Ctrl w prawo + Shift w prawo + ? = Przełącz objętość/wagę
Shift + ? = Wybierz jednostkę
Jednostki można „dodawać” z dowolnego modu lub modSettings, ale istniejące jednostki można „dodawać” tylko z mapy, tego modu, modu addon lub z folderu modSettings. Folder modSettings jest używany TYLKO dla pojedynczego gracza. Został zaprojektowany w ten sposób, aby wszystkie informacje o jednostkach były takie same dla wszystkich w trybie wieloosobowym.
Przykłady konfiguracji można znaleźć w folderze sdk, a także w modDesc.xml tego moda.
Konwersja jednostek powinna wymagać niewielkiej lub żadnej konfiguracji dla większości ludzi, jednocześnie pozwalając na bardziej zaawansowane opcje dla tych, którzy tego chcą.
ThundR