Kontroler stanu V1.0.0.1





Kontroler stanu V1.0.0.1
Wersja 1.0.0.1
Ten mod pozwala na posiadanie różnych stanów wejściowych i/lub wyjściowych, które mogą być używane do zmiany wyglądu i bieżących magazynów. Placeable musi być skonfigurowany jako punkt produkcyjny i mieć wymaganą konfigurację xml osadzoną, aby działać z nowym systemem.
UWAGA: Obecna wersja State Controller nie działa z modem Production Revamp. Powody tego są podane w poniższym poście o znanych problemach. Postaram się znaleźć obejście tego problemu w następnej wersji.
Aktualne skróty klawiszowe:
Prawy Shift + [: Wybierz stan wejściowy
Prawy Shift + ]: Wybierz stan wyjściowy
Prawy Shift + : Przejście do pamięci wyjściowej (opcjonalnie)
Większość rzeczy można zrobić w menu produkcji waniliowych. Resztę kontroluje się z wbudowanego wyzwalacza sterowania i3d. Ten wyzwalacz jest taki sam jak wyzwalacz gracza dla elementu produkcji. Stanie w wyzwalaczu spowoduje wyświetlenie elementów sterujących i wyświetlenie rozszerzonych informacji w polu HUD gracza.
Ponownie, jest to dodatek funkcji mający na celu rozszerzenie możliwości obiektów do umieszczenia w grze. Nie konwertuje domyślnie wszystkich obiektów do umieszczenia. Podobnie jak każda inna specjalizacja lub funkcja, musi zostać dodana do obiektów do umieszczenia, które jej używają.
Cieszyć się!
Autor:ThundR