Kolory, które można umieścić w wersji 1.0.0.1
Kolory, które można umieścić w wersji 1.0.0.1
Ten mod rozszerza system kolorowania przedmiotów do umieszczania, dzięki czemu wszystkie 8 „sekcji” kolorów buildingShader.xml można zmieniać w grze. Na przykład, zamiast po prostu zmieniać kolor bocznicy budynku, możesz pokolorować 8 różnych części budynku różnymi kolorami. Dach może być srebrny, bocznica czerwona, drzwi czarne, wykończenia białe itp. Następny, który umieścisz, może być w różnych kolorach.
Ta następna część jest dla modderów. Ustawienie kształtu lub siatki do użycia colorScale1 – colorScale7 wymaga ustawienia pozycji UV, tak jak w przypadku vehicleShader, z wyjątkiem tego, że używa tylko osi y.
UV 0,1 = Skala koloru1
UV 0,2 = Skala koloru2
UV 0,3 = skala koloru3
Konfiguracja xml jest dość prosta, a przykłady znajdują się w folderze sdk tego moda. Aby uzyskać więcej przykładów, sprawdź nowe elementy umieszczania TPF tutaj.
Domyślne wiązania do zmiany sekcji do kolorowania to domyślnie lewy-shift + M i lewy-shift + N. Można je zmieniać w grze.
ThundR