John Deere 8R (2009-2011) Seria V1.0.0.2








John Deere 8R (2009-2011) Seria V1.0.0.2
To jest John Deere serii 8R 2009-2011, wersja na Amerykę Północną i Europę.
Rok 2009 — John Deere rozszerza swoją ofertę ciągników o dużej mocy do upraw rzędowych, wprowadzając na rynek ciągniki serii 8R.
W miarę jak producenci obejmują coraz większe areały i rozwijają działalność rolniczą, spędzają coraz więcej czasu pracując w kabinach ciągników.
Nowe ciągniki serii 8R pomagają operatorom pracować wygodniej i wydajniej. Oferta obejmuje modele sześciokołowe,
zakres mocy silnika od 225 do 345 koni mechanicznych i trzy modele gąsienicowe o zakresie mocy silnika od 225 do 345 koni mechanicznych.
Producent: John Deere
Model: 8R 2010 Uprawa rzędowa
Produkcja: 2009 – 2011
Cena: 177000 $
Moc: 225 KM – 345 KM
Kategoria: Ciągniki wielkoseryjne
Maksymalna prędkość: 50 km/h
Konfiguracje:
– 64 konfiguracje kół: do upraw rzędowych, pływających i gąsienicowych,
– 2 konfiguracje systemu SoucyTracks,
– Wszystkie konfiguracje silników serii 8R (2009-2011),
– 5 konfiguracji Starfire (NIE / Wsparcie / 3000 / 3000 / 6000),
– 7 konfiguracji przedniego wspornika/obciążników,
– 3 konfiguracje backAttacher,
– 4 konfiguracje trąbek,
– 3 konfiguracje trójkąta bezpieczeństwa i świateł krańcowych,
– 4 konfiguracje błotników,
– 2 dodatkowe konfiguracje oświetlenia roboczego,
– 4 konfiguracje sygnalizatorów,
– 2 konfiguracje ToolBox,
– 2 konfiguracje HoodLogo,
– 2 konfiguracje świateł przednich,
– 2 konfiguracje przedniej hydrauliki i RockBox,
– 2 konfiguracje luster,
– 2 konfiguracje wydechu,
Dodatki i nowe funkcje:
– model High-Poly 1:1 z nową maską, silnikiem i ramą,
– Realistyczny model z silnikiem wysokoprężnym PowerTech o pojemności 9,0 l,
– Konfiguracje wydechu mają zmienny skrypt dla różnych dźwięków silnika starej generacji 8R,
– Prosty układ scalony: 33 animacje,
– Otwierana maska, drzwi i okno,
– W pełni realistyczne wyświetlacze ze wszystkimi nowymi animacjami włączania, HUD-ami i liczbami oraz animacjami pulpitów nawigacyjnych
(Obrotowy okrąg włączania, oddzielne światła monitora do obracania i pozycji roboczej – pierwsze tego typu animacje w FS22)
– Nowe felgi (ścieżki i pliki $data)
– Prawdziwy, działający system ILS (Independent Link Suspension)
– MouseControl dla ramki głównej wysoki
– Nowe, lepsze obręcze na ścieżkach $data i plikach gry,
– Włączanie animacji z osobnymi światłami realLights i pulpitami nawigacyjnymi na monitorach
– Realistyczna jazda, skala silnika i hamulce,
– Połączenia mocujące do wszystkich zbiorników i sprzętu,
– Światła skrajne działają tylko po ich rozłożeniu,
– Składane światła Extremity,
– Wszystkie właściwe etykiety bezpieczeństwa (naklejki), w tym wewnętrzne,
– Wartości rzeczywiste w xml,
– Prawdziwe dźwięki.
Animacje:
– Animacje drzwi i okien.
– Zawieszenie ILS na myszce Control,
– Prawdziwy działający system ILS,
– W pełni skryptowane wnętrze (monitory, ikony, światła, HUD-y, pulpity nawigacyjne),
– animacje TurnON,
– Wprowadź animacje,
– Realistyczna fizyka,
– Wentylator silnika,
– Wiele ruchomych części z oddzielnymi funkcjami,
– Światła z odbiorem cieni,
– Wszystkie standardowe funkcje.
Wersja 1.0.0.2
– Wsparcie dla wałków łodygowych Kinnan FAB,
– Naprawiono pozycję złącza szybkozłącza.
JHHG Modding
