Italia Multifruit v1.0.0.0
Italia Multifruit v1.0.0.0
ZMIANY:
Dodano małe zwierzęta: cielęta, jałówki, źrebięta, jagnięta, pisklęta, prosięta itp. oraz nowe zwierzęta: kozy, kaczki (również ze stadiami dziecięcymi)
Dodano specjalne wymagania dotyczące paszy
Zwierzęta jedzą więcej, ale produkują więcej (jak w przypadku kukurydzy plus). NIE SĄDZĘ, ŻE TO DZIAŁA Z MAIZE PLUS
Kozy produkują mleko owcze (na mapie był już dodany nowy rodzaj mleka i nie wiedziano jak dodać kolejny do dojarki już na mapie; zmieniono tłumaczenie na wzmiankę o owcach i kozach); owce dają mleko i wełnę (tak jak mówiłem, już na mapie, nie moja interwencja)
Dodano nowe uprawy: lucerna i koniczyna (z własnymi belami; owinięte zamieniają się w kiszonkę z dziczyzny; zebrane sieczkarnią zamieniają się w plewy), siemię lniane (zbierane sieczkarnią; ma własną słomę zwaną włóknem lnianym) i nowe zboże: żyto i proso. Dodano marchew jako nową roślinę okopową, a także jako paszę dla zwierząt.
Soja może pozostawiać słomę (nowy rodzaj słomy używany do karmienia krów)
Tłumaczenie nowych upraw i zwierząt jest dostępne tylko w języku angielskim i rumuńskim.
To nie jest moda!!! Rozpakuj i zastąp pliki w oryginalnym folderze mod.
Postępuj zgodnie z samouczkiem stworzonym przez Enowler, jak dodać wiele owoców na mapie. Proces jest taki sam dla Italia Emilia Ext.
Uważaj, aby pobrać wszystkie wymagane modyfikacje ze strony internetowej Edmonds, aby mapa działała.
Również do zbioru marchwi dodałem kilka modów jako wymagania, które powinny automatycznie zostać pobrane z centrum modów. Możesz także sprawdzić moją edycję Fortscritt Multifruit dla mniejszej maszyny.
Samouczek dla multifruit autorstwa Enowler:
Proszę również zastąpić folder postaci i dodać folder skryptów bezpośrednio w folderze mapy, a zwierzęta HOF Bergmann też powinny działać (z wyjątkiem kotów – wymagają specjalnego umieszczania).
Cieszyć się!
Wszystkie zasługi należą się twórcy map Edmondowi i jego zespołowi oraz farmerowi Andy'emu za zwierzęta.
Jinkou89