Informacje o produkcji Hud v1.4.1.0
Informacje o produkcji Hud v1.4.1.0
Wyświetlacz HUD dla produkcji wymagających uwagi.
Dziennik zmian 1.4.1.0
– Poprawka dotycząca „próby indeksowania pola „spec_husbandryFood” (wartość zerowa)”
– MOH pokazuje teraz również pełny i prawie pełny, gdy są to produkty wejściowe i wyjściowe
– 0: 00 powinno teraz być zawsze wyświetlane jako puste
– Przedłużenia są teraz uwzględniane w pozostałym czasie produkcji
– Naprawiono błąd Lua z DLC Farm Production
– Poprawiono kolory wyświetlacza: czerwony/pomarańczowy/żółty
Obecna wersja ma następujące możliwości:
– Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt wraz z pozostałym czasem na zasób. Łącznie z oborami dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
– Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
— pozostały mu mniej niż 2 miesiące czasu działania.
— poziom napełnienia jest mniejszy niż 50%. (Z wyjątkiem wejść Revamp Mix, gdzie jest to ignorowane).
— Linia produkcyjna zostaje uruchomiona.
– Wyświetlacz jest sortowany według pozostałego czasu działania, w zależności od tego, który z nich jest pusty lub jest pusty jako pierwszy, znajduje się na górze.
– Pełne produkcje są nadal powyżej. Są one wyświetlane od poziomu napełnienia wynoszącego 95%, dzięki czemu można je opróżnić przed zatrzymaniem produkcji.
– Pełne budynki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
– Ilość wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
– Rozmiar czcionki jest regulowany.
– Pozycję można ustawić na górze, na środku, w menu F1 lub na wyświetlaczu Vehicle Inspector Mod.
– Typy wypełnień wejściowych można dezaktywować w celu wyświetlania w produkcjach. Przydatne w przypadku boosterów ulepszeń, które nie mają zostać dostarczone.
– Dopalacze Revamp można również całkowicie dezaktywować w ustawieniach.
– Lista jest aktualizowana co 5 sekund.
Przegląd produkcji:
– Pokazuje wszystkie typy wypełnień i ich ilość potrzebną.
– Przegląd można przełączyć na rok, miesiąc lub godzinę.
– Widok roczny pokazuje szacunkowy areał potrzebny pod uprawy (bez PF i premii).
Pomoc sprzedażowa:
– Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalający cenę sprzedaży, zostanie on wyświetlony, jeśli cena jest dobra, a produkty są dostępne w sprzedaży. Obowiązuje tutaj:
— Cena sprzedaży musi być ustawiona w wyzwalaczu ceny sprzedaży i musi zostać przekroczona.
— Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór dla zwierząt).
– Wyświetlacz pokazuje, co skąd można pobrać i dokąd sprzedać.
Pomoc dotycząca interfejsu MultiOverlayV4:
– Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwę produkcji i/lub typ wypełnienia filtruje listę do klikniętej
– kliknij prawym przyciskiem myszy pozostałe wyłączniki czasowe, aby wyświetlić wolną moc
– Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na nazwę produkcji otwiera produkcję w menu (tylko dla produkcji)
Prosimy o zgłaszanie błędów lub sugestii ulepszeń na Githubie.
Wrzucaj na inne strony tylko samodzielnie, linkując tylko oryginalnym linkiem do pobrania. BRAK linku zastępczego!
Modyfikowanie i ponowne przesyłanie w całości lub w części jest niedozwolone!
V1.4.0.0
Zwiększona kompatybilność modów systemu zwierzęcego
– Przepełnienie jest teraz wyświetlane wraz z czasem pozostałym do momentu zmniejszenia się zdrowia w szopie (wyświetlanie ilości w MultiOverlayV4 Hud pokazuje liczbę przeludnienia jako wielkość ujemną)
– Pełne nie jest już wyświetlane, gdy w szopie dozwolone jest przeludnienie
Zgodność z modernizacją produkcji
– Całkowicie ukryte produkcje i ukryte linie produkcyjne nie są już wyświetlane w interfejsie i przeglądzie produkcji
– Opcjonalne wyjścia są teraz wyświetlane także w przeglądzie produkcji, jeśli zostały poprawnie wprowadzone dla boosterów
– Opcjonalne wyjścia wzmacniaczy są teraz uwzględniane, jeśli są również uwzględniane przy obliczaniu pozostałego czasu
Inny
– Ilość zgrupowanej żywności jest teraz również poprawnie sumowana
– Pozycja menu przeglądu produkcji powinna teraz zawsze znajdować się nad pozycją menu produkcji, jak pierwotnie planowano, niezależnie od tego, czy inne mody dodają strony, czy nie.
– Obsługa moda VariableOpeningTime poprzez wyświetlanie następnego czasu otwarcia lub zamknięcia.
– Poprawiona ikona
– Informacje o produkcji Wyświetlacz Huda jest teraz ukryty, gdy Hud jest ukryty
– Wejścia, które są jednocześnie wyjściami, powinny być teraz poprawnie obliczane i wyświetlane w hudzie
– Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie obór dla zwierząt na własnym wyświetlaczu, mimo że poziom ich zapełnienia nadal przekraczał 50%
– Produkcje, które są zawsze włączone zgodnie ze skryptem produkcyjnym GTX i dlatego nie można ich wyłączyć, nie są już wyświetlane, gdy są pełne
V1.3.0.0
– Podawanie równoległe jest teraz wyświetlane indywidualnie, jeśli posuwy nie osiągają tej samej długości
– Możliwość regulacji większej liczby linii
– Dodano tłumaczenia na język hiszpański i francuski
– Naprawiono wejścia, które są jednocześnie wyjściami
– Niewidoczne produkcje ze skryptu produkcyjnego GTX nie są już wyświetlane
Achimobil