Informacje o produkcji Hud v1.4.1.0

Informacje o produkcji Hud v1.4.1.0

Wyświetlacz HUD dla produkcji wymagających uwagi.

Dziennik zmian 1.4.1.0
– Poprawka dotycząca „próby indeksowania pola „spec_husbandryFood” (wartość zerowa)”
– MOH pokazuje teraz również pełny i prawie pełny, gdy są to produkty wejściowe i wyjściowe
– 0: 00 powinno teraz być zawsze wyświetlane jako puste
– Przedłużenia są teraz uwzględniane w pozostałym czasie produkcji
– Naprawiono błąd Lua z DLC Farm Production
– Poprawiono kolory wyświetlacza: czerwony/pomarańczowy/żółty

Obecna wersja ma następujące możliwości:
– Wyświetlanie aktywnych produkcji i obór dla zwierząt wraz z pozostałym czasem na zasób. Łącznie z oborami dla zwierząt na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
– Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
— pozostały mu mniej niż 2 miesiące czasu działania.
— poziom napełnienia jest mniejszy niż 50%. (Z wyjątkiem wejść Revamp Mix, gdzie jest to ignorowane).
— Linia produkcyjna zostaje uruchomiona.
– Wyświetlacz jest sortowany według pozostałego czasu działania, w zależności od tego, który z nich jest pusty lub jest pusty jako pierwszy, znajduje się na górze.
– Pełne produkcje są nadal powyżej. Są one wyświetlane od poziomu napełnienia wynoszącego 95%, dzięki czemu można je opróżnić przed zatrzymaniem produkcji.
– Pełne budynki dla zwierząt można wyłączyć w opcjach.
– Ilość wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
– Rozmiar czcionki jest regulowany.
– Pozycję można ustawić na górze, na środku, w menu F1 lub na wyświetlaczu Vehicle Inspector Mod.
– Typy wypełnień wejściowych można dezaktywować w celu wyświetlania w produkcjach. Przydatne w przypadku boosterów ulepszeń, które nie mają zostać dostarczone.
– Dopalacze Revamp można również całkowicie dezaktywować w ustawieniach.
– Lista jest aktualizowana co 5 sekund.

Przegląd produkcji:
– Pokazuje wszystkie typy wypełnień i ich ilość potrzebną.
– Przegląd można przełączyć na rok, miesiąc lub godzinę.
– Widok roczny pokazuje szacunkowy areał potrzebny pod uprawy (bez PF i premii).

Pomoc sprzedażowa:
– Jeśli zainstalowany jest mod wyzwalający cenę sprzedaży, zostanie on wyświetlony, jeśli cena jest dobra, a produkty są dostępne w sprzedaży. Obowiązuje tutaj:
— Cena sprzedaży musi być ustawiona w wyzwalaczu ceny sprzedaży i musi zostać przekroczona.
— Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (bez obór dla zwierząt).
– Wyświetlacz pokazuje, co skąd można pobrać i dokąd sprzedać.

Pomoc dotycząca interfejsu MultiOverlayV4:
– Kliknięcie prawym przyciskiem myszy na nazwę produkcji i/lub typ wypełnienia filtruje listę do klikniętej
– kliknij prawym przyciskiem myszy pozostałe wyłączniki czasowe, aby wyświetlić wolną moc
– Kliknięcie lewym przyciskiem myszy na nazwę produkcji otwiera produkcję w menu (tylko dla produkcji)

Prosimy o zgłaszanie błędów lub sugestii ulepszeń na Githubie.

Wrzucaj na inne strony tylko samodzielnie, linkując tylko oryginalnym linkiem do pobrania. BRAK linku zastępczego!
Modyfikowanie i ponowne przesyłanie w całości lub w części jest niedozwolone!

V1.4.0.0
Zwiększona kompatybilność modów systemu zwierzęcego
– Przepełnienie jest teraz wyświetlane wraz z czasem pozostałym do momentu zmniejszenia się zdrowia w szopie (wyświetlanie ilości w MultiOverlayV4 Hud pokazuje liczbę przeludnienia jako wielkość ujemną)
– Pełne nie jest już wyświetlane, gdy w szopie dozwolone jest przeludnienie

Zgodność z modernizacją produkcji
– Całkowicie ukryte produkcje i ukryte linie produkcyjne nie są już wyświetlane w interfejsie i przeglądzie produkcji
– Opcjonalne wyjścia są teraz wyświetlane także w przeglądzie produkcji, jeśli zostały poprawnie wprowadzone dla boosterów
– Opcjonalne wyjścia wzmacniaczy są teraz uwzględniane, jeśli są również uwzględniane przy obliczaniu pozostałego czasu

Inny
– Ilość zgrupowanej żywności jest teraz również poprawnie sumowana
– Pozycja menu przeglądu produkcji powinna teraz zawsze znajdować się nad pozycją menu produkcji, jak pierwotnie planowano, niezależnie od tego, czy inne mody dodają strony, czy nie.
– Obsługa moda VariableOpeningTime poprzez wyświetlanie następnego czasu otwarcia lub zamknięcia.
– Poprawiona ikona
– Informacje o produkcji Wyświetlacz Huda jest teraz ukryty, gdy Hud jest ukryty
– Wejścia, które są jednocześnie wyjściami, powinny być teraz poprawnie obliczane i wyświetlane w hudzie
– Naprawiono błąd, który powodował wyświetlanie obór dla zwierząt na własnym wyświetlaczu, mimo że poziom ich zapełnienia nadal przekraczał 50%
– Produkcje, które są zawsze włączone zgodnie ze skryptem produkcyjnym GTX i dlatego nie można ich wyłączyć, nie są już wyświetlane, gdy są pełne

V1.3.0.0
– Podawanie równoległe jest teraz wyświetlane indywidualnie, jeśli posuwy nie osiągają tej samej długości
– Możliwość regulacji większej liczby linii
– Dodano tłumaczenia na język hiszpański i francuski
– Naprawiono wejścia, które są jednocześnie wyjściami
– Niewidoczne produkcje ze skryptu produkcyjnego GTX nie są już wyświetlane

Autor:
Achimobil


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!