Informacje o produkcji Hud v1.1.0.0










Informacje o produkcji Hud v1.1.0.0
Oto wersja LS22 mojego hud z informacjami o produkcji znanego z LS 19.
Wersja 1.1.0.0
– Ilości produkcji w przeglądzie są teraz wyświetlane z aktywnym wzmacniaczem (numer jest pomarańczowy)
– Pokaż pełne wyjście tylko wtedy, gdy produkcja jest aktywna
– Wyjścia mogą być teraz prawie pełne (> 95%) lub pełne (> 99%)
– Dostosowanie do zmienionych tekstów l10n z gry podstawowej
– Sterty gnoju w stajniach zwierząt są teraz wyświetlane również, gdy są pełne lub prawie pełne
– Gospodarz w Hosted MP może teraz również aktywować wyświetlanie
Ponieważ wersja LS19 została zbudowana na dialogach i metodach Global Company, musiała zostać całkowicie przebudowana.
Obecna wersja posiada następujące możliwości:
Wyświetlanie aktywnych produkcji i szop dla zwierząt wraz z pozostałym czasem na zasób. W tym wiaty na paszę, wodę i słomę. Revamp Mix jest również wyświetlany jako taki.
Produkcja jest wyświetlana tylko wtedy, gdy…
pozostało mniej niż 2 miesiące czasu działania.
ma mniej niż 50% poziomu napełnienia. (Z wyjątkiem wejść Revamp Mix, gdzie jest to ignorowane).
Linia produkcyjna zostaje uruchomiona.
Wyświetlacz jest posortowany według pozostałego czasu pracy, w zależności od tego, który z nich jest pusty lub jest pusty jako pierwszy, znajduje się na górze.
Produkcje, które są pełne, wciąż są powyżej. Są one wyświetlane od poziomu napełnienia 95%, aby można je było wyczerpać przed zatrzymaniem produkcji.
W opcjach można wyłączyć pełne budynki dla zwierząt.
Ilość wyświetlanych produkcji można ustawić w opcjach.
Rozmiar czcionki jest regulowany.
Pozycję można ustawić na górze pośrodku, w menu F1 lub pod wyświetlaczem Vehicle Inspector Mod.
Input Filltypes można dezaktywować do wyświetlania w produkcjach. Przydatne dla Revamp Boosters, które nie mają być dostarczane.
Dopalacze modernizacji można również całkowicie dezaktywować w ustawieniach.
Lista jest aktualizowana co 5 sekund.
Przegląd produkcji:
To pokazuje wszystkie typy wypełnień i ile z nich jest potrzebnych.
Przegląd można przełączyć na rok, miesiąc lub godzinę.
Widok roczny pokazuje szacunkowy areał potrzebny pod uprawę (bez PF i premii).
Pomoc w sprzedaży:
Jeśli zainstalowano mod wyzwalacza ceny sprzedaży, jest on wyświetlany, jeśli cena jest dobra, a produkty są dostępne w sprzedaży.
Obowiązują następujące zasady:
Cena sprzedaży musi być ustawiona w wyzwalaczu ceny sprzedaży i musi zostać przekroczona.
Ilość wybrana w opcjach musi być dostępna w silosie lub produkcji (brak obór dla zwierząt).
Wyświetlacz pokazuje, co można pobrać skąd i gdzie sprzedać.
Życzenia i sugestie ulepszeń oraz komunikaty o błędach są zawsze mile widziane.
Najlepiej zrobić to na moim Discordzie na kanale odpowiedniego moda.
Adres można znaleźć w użytkowniku o tej samej nazwie w Giants Forum.
Script: Achimobil Idee / Konzept: Achimobil