General Electric Windturbines v2.0.0.0

FS22 Obiekty

General Electric Windturbines v2.0.0.0

Turbiny wiatrowe General Electric z różnymi wysokościami piast

Wersja 2.0.0.0
– Cena zakupu i dochód zostały ponownie obliczone i są teraz oparte na mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.
– WSZYSTKIE systemy można teraz „wizualnie” wyłączyć (więcej informacji w opisie!)
– Nowe łopaty wirnika dla wszystkich roślin.
-134 mln MB, 139 mln MB, 155 mln MB i 164,5 mln MB zostały poprawione.
– GE 5,5-158 151m zastąpiony przez GE 5,5-158 141m.

Witam wszystkich!
Ten mod składa się z 6 turbin wiatrowych o różnych wysokościach piast.

Oto cechy roślin:
Wszystkie turbiny dostosowują się do wiatru i zmieniają swoją prędkość w zależności od prędkości wiatru.
Anemometry są animowane i dostosowują się do prędkości wiatru.
Oznakowanie przeszkód dostosowuje się do warunków oświetleniowych w różnych porach roku.

W zestawie następujące systemy:
GE 2.85-103: wysokość piasty 75 m, 85 m i 98,3 m (moc nominalna: 2,85 MW)
GE 2.75-120: wysokość piasty 85 m, 110 m i 139 m (moc nominalna: 2,75 MW)
GE 3.2-130: wysokość piasty 85 m, 134 m i 155 m (moc nominalna: 3,2 MW)
GE 3.8-137: wysokość piasty 110 m, 134 m i 164,5 m (moc nominalna: 3,8 MW)
GE Cypress 5.5-158: wysokość piasty 121m, 141m i 161m (moc znamionowa: 5,5 MW)
GE Cypress 6.0-164: wysokość piasty 112 m i 167 m (moc znamionowa: 6,0 MW)

Więcej zdjęć znajdziesz pod poniższym postem, ponieważ tutaj można załączyć maksymalnie 5 plików: Turbiny wiatrowe General Electric

Wersja 2.0 dodaje kilka głębokich zmian:
1. Cena zakupu/przychód
Cena zakupu i dochód z poszczególnych systemów jest teraz obliczany na podstawie określonej mocy nominalnej, długości łopat wirnika i wysokości wieży.
Oznacza to, że: 100 000 €/1000 kW mocy nominalnej + 500 €/1 m długości łopaty wirnika + 100 €/1 m wysokości wieży oblicza się jako cenę zakupu.
Dochód składa się z 1000€/1000kWh (jako wartość używana jest moc nominalna) + 5€/1m długości łopaty wirnika + 1€/1m wysokości wieży.

2. Innowacje wizualne
Możliwe jest teraz wyłączenie WSZYSTKICH systemów „wizualnie”. W tym celu przed drzwiami u podstawy wieży KAŻDEGO systemu znajduje się spust, za pomocą którego można włączać i wyłączać systemy za pomocą lewego przycisku myszy lub przycisku B na kontrolerze. W tym celu zmienia się położenie łopat wirnika, a wirnik obraca się tylko nieznacznie. Systemy nadal zarabiają, więc tylko „wizualnie”. Z tego co wiem nie da się tego w żaden inny sposób zaimplementować, przecież trzeba wziąć pod uwagę, że FS22 to symulacja rolnicza a nie wiatrowa.

PROSZĘ ZANOTOWAĆ:
Nie są to szczegółowe ilustracje rzeczywistych modeli. Tylko wysokość piasty, średnica wirnika i surowy wygląd są oparte na rzeczywistych zdjęciach!
Ten mod może być publikowany na innych stronach internetowych, o ile pobieranie prowadzi do łącza pobierania LS Modcompany!!!
Baw się dobrze! Jeśli masz jakieś pytania lub sugestie, zostaw komentarz!

Autor:
FSven




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Obiekty mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!