Gdzieś w Turyngii III v2.1.0.2
Gdzieś w Turyngii III v2.1.0.2
Gdzieś w Turyngii III – Witamy w Dolinie Ilm 4x.
Oryginalna replika obszaru Turyngii w dolinie Ilm wokół małej wioski Dienstedt.
Prawdziwy model wysokości, dostępne dane Google Maps oraz budynki, ulice itp. Modelowane od podstaw w zależności od obszaru.
Możesz się spodziewać:
– 4x Mapa
– 4 gospodarstwa + 1 grunt z tuczem kurczaków
– 2 farmy tego z przygotowanym BGP
– 238 obszarów do kupienia
– 152 pola (powierzchnia 0,7-32ha)
– Punkty skupu obornika, gnojowicy, nasion, nawozów i wapna
– 6 Produkcja (kamieniołom, nawozy mineralne/nasiona, tartak, stolarnia, młyn, piekarnia)
– 7 punktów sprzedaży (wszystkie zakłady produkcyjne + restauracja)
– Kompletne prawdziwe oznakowanie dla orientacji
– Plan wzrostu dostosowany do obszaru (bez oliwek, bawełny i trzciny cukrowej)
– Dane pogodowe w regionie (uśrednione, niemiecki serwis pogodowy)
– Dostosowana mapa rodzaju gleby dla DLC Precision Farming
– Pełna kompatybilność z kukurydzą Plus
– Zmodyfikowany model światła zainstalowany na mapie (FS22_Relight)
Początek znajduje się w pięknym gospodarstwie średniej wielkości, w sercu Dienstedt.
Aby móc w pełni korzystać z gospodarstwa należy zakupić odpowiednią ziemię rolną. (W MP ta farma MUSI zawsze być farmą 1.)
Z pozostałych gospodarstw można korzystać po nabyciu odpowiednich gruntów rolnych. (W MP kolejność po farmie 1 nie ma znaczenia.)
Wszystkie budynki z farmy początkowej, farmy firmy zlecającej i stadniny koni mogą zostać sprzedane w całości (łącznie z dekoracjami), aby zbudować całkowicie własną farmę.
Niewielkiej, położonej na zboczu fermy świń nie da się całkowicie wyburzyć.
Ważna uwaga!
Przestrzegaj niezbędnych modów
Rozpoczynając grę wieloosobową z nowym zapisem stanu gry, po zakupie poszczególnych gospodarstw może się zdarzyć, że nie będzie można rozładować silosów (brak autoryzacji).
Aby rozwiązać ten problem, należy raz uruchomić ponownie serwer. Po tym problem ten nie powinien już występować.
– Płyta na obornik na stanowisku GEA Stall Land 153 musi zostać umieszczona przez użytkownika. Nierozpoznany przez grę podstawową, jeśli został już umieszczony wcześniej, ponieważ nie ma ustalonego identyfikatora FarmId.
– Misje belowania w MP, które trafiają do jednego z BGA, wymagają ładowacza czołowego i uprawnień firmy kontraktującej z odpowiedniego gospodarstwa, jeśli nie powinno ono być własnością.
– Ze względu na ograniczenia gry podstawowej, dodatkowe dostępne łąki (łąki Beyleron i Elmcreek) nie mogą zostać przerzucone.
Podobnie łąka alpejska jest oznaczona tylko jako trawa w przeglądzie i siewniku, ale można ją zwinąć.
Dziennik zmian v2.1.0.2 Poprawka Skriptu ModDependencyChecker
Dziennik zmian v2.1.0.1 (poprawka serwisowa)
– naprawiono ładowanie skryptu Cowbarn, nie brakuje już przedmiotów do przechowywania/umieszczania, gdy zapis gry zostanie zepsuty lub wykryty zostanie błędny plik XML w innych modach
Dziennik zmian v2.1.0.0 (wersja ostateczna)
– Dodano skrypt QoL, dostępnych jest więcej drzew (>1M) i gospodarstw/pastwisk (maksymalnie 30).
– pole uprawne 176, dodano pastwisko owiec (tylko z nowym zapisem gry)
– przerobiono dźwięki mapy
– dodano brakujące wartości Rolnictwa Precyzyjnego
– naprawiono brakującą fazę wzrostu kukurydzy
– wyzwalacz sprzedaży w restauracji, dodano maskę wewnętrzną, skorygowano wyzwalacz sprzedaży
– Poziom trudności „Farmmanager”, pozostała waga Tenwinkla została ustalona
– dodano brak wypełnienia typu „Digestate” dla magazynu gnojowicy w stacji załadunkowej
– usunięto niektóre nieużywane obiekty, usunięto niektóre ukryte kolizje
Dziennik zmian v2.0.0.3
— Poprawka dotycząca zaawansowanego kąta podłoża, poprawka 1.9.1.0
Dziennik zmian v2.0.0.1
– Poprawka brakująca bel Goeweil
Dziennik zmian v2.0.0.0
– całkowicie przerobiona map.i3d
– naprawiono misje żniwne. Wydajność powinna być teraz więcej niż wystarczająca
– koszenie łąki bez pokosu, stałe
– niewidoczna krawędź stacji sprzedaży zrębków, stała
– podwojone wyświetlanie kamieni/chwastów, naprawione
– usunięto zagubionego handlarza zwierzętami z płotu
– dodano brakujące obszary wewnętrzne w kilku lokalizacjach
– ostatnie 2 przedmioty kolekcjonerskie nie do zebrania, naprawione
– pola uprawne 153, małe wiaty nie do sprzedania, naprawione
– wyregulowany spust stacji załadunku nasion/nawozów
Zmiany:
– zastąpiono silos z podwójnym klinem rolniczym 153 (LU Dienstedt) na 2 silosy z pojedynczym klinem, aby pasowały do nowego BunkerSetU.
– produkcja nasion/nawozów, oddzielne magazyny nasion i nawozów, aby zapobiec zablokowaniu produkcji, jeśli magazyn jest całkowicie wypełniony produktami wejściowymi.
– lekko skorygowana pozycja silosu przejezdnego i składowiska obornika 1
– balony na ogrzane powietrze, mniej widoczne, inne czasy
– zmieniono nazwę dealera samochodowego na niemiecką, aby lepiej pasowała do regionu
– Tablice znaków pojazdów AI zmieniono na znaki regionalne
– Zmodyfikowano miejsca odradzania się dealerów samochodowych, zapobiega pojawianiu się pożyczonych pojazdów misji, jeśli główne miejsce jest zablokowane
– tekstury podłoża do malowania, podniesione 8 –> 38
– kątowniki szlifowane, podniesione 8 –> 32
– limit wysokości, podniesiony 64 –> 256
– obiekty dekoracyjne do malowania (krzaki, łąka…), podniesione 4 –> 10
– łąka teraz również nadaje się do siewu, zamiast zwykłej trawy (nieco lepszy wynik niż trawa)
– boczne ogrodzenie przy tuczu kurczaków z możliwością sprzedaży w celu powiększenia terenu
– ogrodzenie za stacją benzynową i płot boczny tartaku z możliwością sprzedaży (powiększenie terenu tartaku)
– tekstura limonki osłabiona
Wzbogacenie:
– Dostępne są teraz 3 różne typy łąk
– możliwość konserwacji samochodu w gospodarstwie 1
– w kilku lokalizacjach można teraz kupić pola uprawne
– 3 osobne pastwiska dla krów (nie produkują mleka, obornika i gnojowicy)
– tłumaczenie na język hiszpański (wykonane przez firmę Caterpillardock)
!Uwaga!
Dla wszystkich, którzy już grają na mapie i chcą ją zaktualizować, nowy zapis stanu gry jest absolutnie obowiązkowy!
Nie jest możliwa konwersja starego zapisu stanu gry do wersji Map 2.0.0.0. Doprowadzi to do nieoczekiwanych błędów i
dziwne zachowania podczas gry. Ze względu na zmiany w pliku i3d, nowego zapisu stanu gry nie da się uniknąć!
Jeśli masz pytania, pomoc, a nawet komunikaty o błędach, odwiedź nas na naszym Discordzie
Miłej zabawy i szczęśliwej orki. Powodzenia, zespół DSA.
Zrobione z miłości
Kastor [d-s-agrarservice]