FS25: Pogoda, efekty wodne i silnik
FS25: Pogoda, efekty wodne i silnik
Efekty i pogoda, funkcje silnika:
– Środowisko reaguje na pogodę, kropelki wody pojawiają się teraz na maszynach, kolory lub materiały stają się bardziej błyszczące + ciemniejsze, jeśli są mokre, dodano także różne efekty deszczu lub jazdy.
– Trójwymiarowe błoto i śnieg osadzają się na oponach, które spadają podczas jazdy.
– Do obiektów, które wcześniej nie były zacienione, dodano cienie, w końcu światła pojazdów również rzucają cienie, co może oznaczać koniec oświetlenia przez wieże, budynki itd. = każdy obiekt rzuca cień lub blokuje światło.
– Łączenie tekstur z obiektami w edytorze 3D.
– Wyższa rozdzielczość terenu z oryginalnego mapowania przemieszczeń 2 m do 1 m i 12,5 cm.
– Reakcje wody na pojazdy zamoczone po podniesieniu się poziomu wody.
– Ogromny krok w optymalizacji i wegetacji.
– Odbicia w czasie rzeczywistym, dotyczące maszyn/wody.
– Duży postęp w dźwiękach maszyn i materiałach.
– Cienie liczone są w zależności od położenia słońca lub pogody – dzięki temu cienie są albo ostrzejsze, albo bardziej rozmyte.
Niesamowita mgła, mgła i chmury w grze
Mapa USA, Riverbend Springs została ogłoszona przez: GIANTS Software.
Wraz z publikacją transmisji poprzedzającej FarmCon24 (3 lipca) mamy o wiele więcej informacji i oszałamiające efekty wizualne z materiałów z gry! Jak to wygląda? Co możemy zobaczyć? Jak duża jest poprawa? A co z GPSem? Obejrzyj poniższy film.
Autor:
Farming Simulator 25, MrSealyp