Fizyka tornad w wersji 3.0.0.0








Fizyka tornad w wersji 3.0.0.0
Tornado Physics V3 (aktualizacja zniszczeń i zwierząt gospodarskich)
Poznaj najbardziej zaawansowany silnik niszczenia środowiska naturalnego, jaki kiedykolwiek stworzono dla Farming Simulator.
To nie tylko skrypt – to kompleksowa przebudowa fizyki tornada w grze. Tornado Physics V3 czerpie ze standardowych efektów wizualnych i dodaje im realistycznych efektów, dodając precyzyjne ssanie, unoszenie obiektów, uszkodzenia pojazdów i po raz pierwszy: konsekwencje dla zwierząt gospodarskich.
Od standardowych map 2x do ogromnych terenów 16x, burza teraz skaluje się inteligentnie, obliczając opór dynamiczny, opór masy i siły obrotowe, aby stworzyć przerażająco realistyczną symulację.
GŁÓWNE CECHY
Silnik True Physics: Zastępuje statyczny wiatr w grze dynamicznym wirem. Pojazdy są unoszone, obracane przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (zgodnie z wizualnymi chmurami) i rzucane w zależności od ich masy. Cięższe ciągniki stawiają większy opór; lżejszy sprzęt lata natychmiast.
Zagrożenie dla zwierząt gospodarskich (hodowla): Burza stanowi teraz zagrożenie dla gospodarki twojego gospodarstwa. Jeśli tornado przejdzie przez pastwisko, zwierzęta zginą.
Dynamiczna odporność: obsługa dużych map automatycznie skaluje liczniki odporności (do 30+ minut na mapach 16x), aby zapobiec niesprawiedliwemu usuwaniu danych podczas długich burz.
Przełączanie: Domyślnie wyłączone. Włącz, jeśli masz ochotę na ryzyko!
Inteligentne skalowanie mapy: Niezależnie od tego, czy grasz na standardowej mapie, czy na mapie 64 km w formacie 16x, tornado automatycznie wykrywa rozmiar świata i odpowiednio dostosowuje swój promień, strefy obrażeń i siłę przyciągania.
Bezpieczeństwo Geo-Fencing: Koniec z gubieniem traktorów w próżni. Mod wykrywa granice mapy i bezpiecznie upuszcza pojazdy, zanim zostaną wyrzucone poza świat.
CAŁKOWITA KONTROLA (Konfiguracja w grze)
Zapomnij o edytowaniu plików Lua. Teraz możesz dostroić każdy aspekt zniszczenia na żywo za pomocą konsoli:
Dostosuj moc: Osłab burzę lub zwiększ siłę wyrzutu, aby wyrzucać traktory po całej mapie.
Dostosuj rozmiar: ręcznie zastąp promień burzy (promień t_set).
Przełącz uszkodzenia: Wyłącz uszkodzenia pojazdu lub podnoszenie bel, jeśli chcesz tylko uzyskać wizualny chaos.
Zapisz ustawienia: Wpisz t_save, a Twoja konfiguracja fizyki zostanie trwale zapisana.
KOMPATYBILNOŚĆ I BEZPIECZEŃSTWO
Obsługa funkcji AutoRepair: automatycznie wyłącza modyfikację „AutoRepair” podczas burzy, aby mechanicy nie musieli naprawiać pojazdów podczas lotu.
Bezpieczeństwo misji/sklepu: Naprawiono błędy, w wyniku których pożyczone pojazdy z misji lub pojazdy w menu sklepu odnosiły obrażenia fantomowe.
Gotowy do gry wieloosobowej: Pełna synchronizacja z serwerem. Klienci widzą te same zniszczenia, co host.
Zoptymalizowane pod kątem wydajności: Skrypt przechodzi w tryb uśpienia, gdy nie ma aktywnych burz, i wykorzystuje zoptymalizowane skanowanie przestrzenne w celu zminimalizowania opóźnień, nawet na mapach z dużą liczbą obiektów.
POLECENIA KLUCZOWE (Otwórz konsolę za pomocą ~)
t_husbandry – Włącz/Wyłącz śmierć zwierząt.
t_set promień [70/140] – Ustaw rozmiar bazy burzy (Zalec.: 70 dla map 4x, 140 dla map 16x).
t_save – Zapisz bieżące ustawienia.
t_status – Wyświetla dane dotyczące aktywnych burz i skalę mapy.
Tornado Physics V3 (wersja 107)
Gruntowna przebudowa wprowadzająca dynamiczną fizykę, pełną konfigurację i niebezpieczne nowe konsekwencje.**
Główne funkcje w wersji 3
Silnik Prawdziwych Fizyków: Storm oblicza teraz siłę nośną, opór i opór masy. Cięższe ciągniki opierają się ssaniu dłużej niż lekkie maszyny.
Niszczenie inwentarza żywego (hodowla): Nowość! Po włączeniu, tornada przechodzące nad pastwiskami mogą teraz zabijać zwierzęta. ]Zawiera dynamiczną odporność, zapobiegającą natychmiastowemu wyniszczeniu ponownie zasiedlonych stad.
Inteligentne skalowanie mapy: Dodano automatyczną obsługę map 4x, 16x i 64x. Promień burzy i jej moc skalują się automatycznie, dopasowując się do rozmiaru mapy.
Geoogrodzenie: Silnik fizyczny wykrywa granice mapy i zapobiega wrzucaniu pojazdów w „pustkę”, umieszczając je bezpiecznie w obszarze gry.
Konfiguracja w grze: Teraz możesz dostroić moda na bieżąco za pomocą poleceń konsoli (t_set) bez konieczności ponownego uruchamiania gry.
Naprawiono błędy i wprowadzono ulepszenia
Naprawiono: Obrót fizyczny teraz prawidłowo odpowiada wizualnemu obrotowi chmur (przeciwnie do ruchu wskazówek zegara).
Naprawiono: Pojazdy nie ulegają już uszkodzeniom ani brudzeniu, gdy znajdują się w menu Sklep/Personalizacja.
Naprawiono: Pożyczone pojazdy misyjne są teraz odporne na uszkodzenia spowodowane burzą.
Naprawiono: Rozwiązano konflikt „Nieskończonej pętli napraw” z modami AutoRepair.
REFERENCJA POLECEŃ
Wszystkie polecenia można wpisać bezpośrednio w konsoli gry (`~`).
Standardowe polecenia (rozgrywka)
Oto główne polecenia, z których będzie korzystać większość graczy.
Polecenie | Opis
| :— | :— |
| **`t_save`** | **Zapisz ustawienia.** Zapisuje wszystkie bieżące zmiany w pliku `modSettings/TornadoPhysics_Config.xml`. |
| **`t_status`** | **Sprawdź status.** Pokazuje aktywne burze, skalę mapy i liczbę obiektów. |
| **`t_husbandry`** | **Przełącz śmierć zwierząt.** Włącza lub wyłącza ofiary wśród zwierząt gospodarskich. |
| **`t_immunity [sek.]`** | **Ustaw timer bezpieczeństwa.** Ustawia, jak długo pastwiska są bezpieczne po uderzeniu (np. `t_immunity 600`). |
| **`t_toggle [opcja]`** | **Przełącz funkcje.** Opcje: `lift_bales`, `lift_logs`, `indoor_damage`, `outdoor_damage`. |
Zaawansowane polecenia (dostrajanie i administracja)
Dla administratorów serwerów i moderów, którzy chcą dopracować zniszczenia.
Polecenie | Opis
| :— | :— |
| **`t_set promień [x]`** | Ustaw **promień bazowy** (domyślnie: 35). *Zalecane: 70 dla map 4x, 140 dla map 16x.* |
| **`t_set power [x]`** | Ustaw **Siłę wyrzutu** (domyślnie: 20). Z jaką siłą tornado rzuca traktorami. |
| **`t_set heavy [x]`** | Ustaw **Próg masy ciężkiej** (domyślnie: 3.0). Pojazdy o większej masie bardziej opierają się zasysaniu. |
| **`t_set fence [x]`** | Ustaw **Bufor graniczny** (domyślnie: 40). Odległość od krawędzi mapy, gdzie fizyka się zatrzymuje. |
| **`t_set dmg_in [x]`** | Ustaw **Współczynnik obrażeń wewnętrznych** (domyślnie: 0,25). Obrażenia na sekundę w leju. |
| **`t_set dmg_out [x]`** | Ustaw **współczynnik obrażeń zewnętrznych** (domyślnie: 0,08). Obrażenia na sekundę w strefie wiatru. |
| **`t_randomize`** | **Wymuś zmianę rozmiaru.** Wymusza na tornadzie wybranie nowego losowego rozmiaru (EF-0 do EF-5). |
| **`t_ring`** | **Pierścień debugowania.** Przełącza czerwony pierścień pokazujący aktywną strefę ssania tornada. |
| **`t_debug`** | **Telemetria.** Przełącza wyświetlanie etykiet tekstowych nad obiektami latającymi (Prędkość/Masa/Status). |
Instalacja
1. Umieść plik FS25_TornadoPhysics.zip w folderze modów.
2. Nie jest wymagane tworzenie nowego zapisu gry.
whitevamp
