Fizyka tornad w wersji 1.0.0.0







Fizyka tornad w wersji 1.0.0.0
Spraw, by tornada znów były straszne! Domyślnie tornada w Farming Simulator 25 to tylko efekty wizualne, które przenikają przez Twój sprzęt. Tornado Physics całkowicie to zmienia. Ten mod skryptowy integruje się z silnikiem gry, aby zastosować rzeczywiste siły fizyczne do każdego pojazdu złapanego w burzę.
Główne cechy:
Prawdziwe ssanie: Pojazdy są fizycznie ciągnięte po ziemi w kierunku leja.
Podnoszenie i rzucanie: Po znalezieniu się w „Oku” pojazdy unoszą się w powietrze i zaczynają się kręcić.
Masa ma znaczenie: Ciężkie ciągniki (powyżej 30 ton) będą miały trudności z zawisaniem nisko, podczas gdy lżejsze pojazdy (pickupy, małe ciągniki) będą wystrzeliwane wysoko w powietrze.
Całkowite zniszczenie: Jeśli pojazd zostanie dotknięty przez tornado, zostaje natychmiast „kasowany”. Otrzyma 100% uszkodzeń, 100% zużycia lakieru i 100% zabrudzenia. Silnik ulegnie awarii i będzie wymagał holowania do warsztatu.
Bezpieczeństwo w sklepie: Pojazdy na ekranie konfiguracji sklepu są chronione przed zakłóceniami fizycznymi.
Jak to działa: Mod skanuje silnik gry w poszukiwaniu pozycji tornada i oblicza odległość do każdego aktywnego pojazdu. Wykorzystuje on niestandardowy system impulsów, aby zniwelować dużą grawitację i tarcie w grze, tworząc realistyczny efekt „kołysania” bez opóźnień ani eksplozji fizycznych.
Polecenia konsoli (opcjonalne): Ten mod działa automatycznie w warunkach naturalnej pogody, ale jeśli chcesz go przetestować lub wymusić burzę, możesz użyć następujących poleceń konsoli:
gsWeatherTwisterSpawn – Tworzy tornado bezpośrednio przed tobą (domyślne ustawienie w grze).
t_status – sprawdza, czy skrypt namierzył tornado.
t_scan_root – Wymusza ponowne skanowanie silnika (przydatne, jeśli tornado wydaje się nie ściągać).
t_lock [ID] – Ręczne nadpisanie w celu zablokowania fizyki do określonego ID obiektu.
Zgodność:
Tryb wieloosobowy: obsługiwany.
Wydajność: Wysoce zoptymalizowana. Fizyka śpi, dopóki burza się nie zbliży.
Serwer: Działa w oparciu o logikę po stronie serwera, aby zapewnić synchronizację klientów.
Autorzy: Skrypty i fizyka: whitevamp
whitevamp
