Farma Maypole v1.6.0.0

FS22 Mapy

Farma Maypole v1.6.0.0

Witamy na farmie Maypole. To fikcyjna irlandzka mapa oferująca rozległe tereny leśne i uprawy roli z wieloma gospodarstwami rozmieszczonymi po całej mapie, dla tych, którzy lubią się rozproszyć lub grać w trybie wieloosobowym.

Dziennik zmian 1.6.0.0:
– Sieć drogowa została całkowicie przebudowana.
– Zmodyfikowano wiele pól.
– Zmodyfikowano teren wokół mapy.
– Wiele zmian w możliwościach zakupu działek.
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby współpracowały z nowym DLC do produkcji rolnej.
– Dodano działki do kupienia zarówno pod winogrona, jak i oliwki
– Zaktualizowano PDA.

Dziedzińce gospodarstw są w pełni konfigurowalne, dzięki czemu można zburzyć wszystkie szopy i stodoły, wyciąć wszystkie żywopłoty, drzewa oraz usunąć wszystkie ściany, płoty i bramy. Jest 128 pól, wszystkie obejmują misje i siedem gospodarstw.

– 128 pól wszelkich kształtów i rozmiarów.
– Małe reflektory w pobliżu stodoły wskazują na ścianę stodoły i/lub płot, które są usuwane po odcięciu światła.
– Przycinane żywopłoty w celu powiększenia lub połączenia pól lub przycięte w celu otwarcia terenu.
– Wszystkie łańcuchy produkcyjne gry podstawowej są rozproszone po całej mapie.
– 7 gospodarstw, 6 gospodarstw prowadzi hodowlę zwierząt, a siódme to gospodarstwo rolne. Wszystkie farmy są rozsiane po całej mapie.
– W pełni konfigurowalny obiekt hodowlany w środowisku modułowym, zwany także gospodarstwem oddzielonym od stodół, daje możliwość rozbudowy gospodarstwa, gdy będziesz gotowy do pracy z tymi zwierzętami (pamiętaj, że musisz kupić pastwisko dla każdej stodoły przed pojawiają się wyzwalacze).
– 20 nabojów jest rozrzuconych po mapie, abyś mógł je znaleźć.
– Mapa jest dostosowana do rolnictwa Presicion i wykorzystuje niestandardową mapę gleby.
– Na mapie znajdują się zarówno duże obszary leśne, jak i kilka znacznie mniejszych działek.
– Bezpłatną wodę znajdziesz nad jeziorem na południu mapy.
– Wszystkie produkty z gry podstawowej mogą być sprzedawane w wielu punktach sprzedaży.
– Na mapie można znaleźć splajny AI, aby ułatwić poruszanie się wynajętym pomocnikom.

Dziennik zmian 1.1.0.0:
– Naprawiono hałdy obornika, które można kupić za ziemię
– Naprawiono pływające drzewo nad jeziorem
– Pewna modyfikacja terenu
– Gotowy do rolnictwa precyzyjnego

Dziennik zmian 1.2.0.0:
– Naprawiono pozycję Karma18
– Naprawiono zaciski nawozu wnikające w roboty podające
– Naprawiono zaciski do kiszonki.
– Drobne poprawki terenu
– Naprawiono pływające drzewa, które przesuwały także niektóre drzewa, aby poprawić widoczność zarówno w widoku z pierwszej, jak i trzeciej osoby.
– Zaimplementowano kalendarz wzrostu Disturbed Simulations w Wielkiej Brytanii
– Dodano oświetlenie reflektorów do wszystkich domów, jeśli je wytniesz, usuniesz ten dom i wszystkie przedmioty wokół niego.
– Można teraz kupić całą ziemię na obszarze gry.
– Do menu budowy dodano dużą zagrodę dla zwierząt o zwiększonej pojemności dla zwierząt, mleka, gnojowicy i żywności.
– Dodano 11 szop w menu budowy gry.
– dodano kamienny mur i żywopłot do menu budowy gry
– Zaktualizowano niektóre pliki XML, aby korzystać z funkcji wprowadzonych w łatce 1.5, takich jak pojemniki do przechowywania z możliwością przeskakiwania do nich.
– Dodano możliwość wycięcia światła w garażu w celu usunięcia wszystkich drzew dekoracyjnych (dąb, brzoza itp.), pozostawiając do wycięcia jedynie drzewa leśne.
– Dodano możliwość przycięcia światła w garażu, aby usunąć wszystkie żywopłoty na polach, jeśli chcesz, zamiast wycinać każdą sekcję (żywopłoty wokół pastwisk nie zostaną usunięte, ale można je wyciąć, jeśli grunt jest własnością).
– Niektóre drzewa zastąpiono bardziej powszechnymi irlandzkimi drzewami, takimi jak wiąz, a wszystkie świerki zastąpiono sosnami.
– Dodano obszar obiektów, które możesz kupić i używać według własnego uznania.
– Możliwość kolizji słupków wewnątrz żywopłotów, co zapobiegnie spadaniu słupków na mapę po ich przycięciu (żywopłoty nadal można przejeżdżać, ale zapobiegną przechodzeniu przez nie bel, palet i kłód).
– Dodano 5 nowych pól i rozszerzono wiele rozmiarów pól.
– Zwiększono możliwości magazynowania punktów produkcyjnych zarówno dla produktów wejściowych, jak i wyjściowych
– Zaktualizowano PDA, co poprawia widoczność na drogach gruntowych.

Dziennik zmian 1.2.0.1:
– Naprawiono problemy z niektórymi drzewami, które powodowały awarię gry.
– Naprawiono BGA, aby miał większą pojemność. Aby ta zmiana zaczęła obowiązywać, wymagany jest nowy zapis stanu gry.
– Naprawiono unoszące się niektóre żywopłoty.
– odległe góry się zmieniły.
– aktualizacje liści na drogach gruntowych
– aktualizacje nazw punktów sprzedaży.
– Zmieniono tło i dodano szczegóły.
– Obory dla krów w gospodarstwach północno-zachodnich i południowo-zachodnich mogą teraz pomieścić 1000 krów.
– Naprawiono umowy o ratowanie
– Zaktualizowano PDA.
– Zaimplementowano środowisko Relight firmy Suchsneak.
– Dla graczy PC/Mac mapa jest teraz gotowa na mod Graze

Dziennik zmian 1.3.0.0:
– Zaktualizowano pojemność zagród dla zwierząt, aby obejmowała kukurydzę plus

Dziennik zmian 1.4.0.0:
– Wymieniono niektóre szopy w gospodarstwie, aby zrobić miejsce dla nowej szopy do przechowywania bel.
– Wszystkie pola uprawne są tak skonfigurowane, że na średnich i trudnych poziomach trudności nie pojawiają się żadne szopy itp.
– Kilka starych poprawek na polach uprawnych
– Usunięto plik XML spawnika zwierząt, aby poprawić liczbę klatek na sekundę i zapobiec skokom opóźnień powodowanym przez zwierzęta podczas spawnowania.
– Możliwość sprzedaży wysokich reflektorów w sklepie (wymaga nowej gry, ponieważ nie będzie ich w bieżącym zapisie)
– Naprawiono reflektor, który można było wycinać na jednej z farm, powodujący awarię gry po przycięciu.
– Dylan.C – Dodano irlandzkie tablice rejestracyjne Eire Agri Modding.
– Do floty początkowej dodano kombajny, heder, przyczepę do hedera, kultywator i siewnik.
– Dodano światło na jeziorze. W przypadku przecięcia płaszczyzna wodna i łódź zostaną usunięte, co umożliwi wykorzystanie terenu do innych celów.
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby można było przyjmować przedmioty DLC

Dziennik zmian 1.5.0.0:
– Nowe produkcje = Diesel, Ciasto, Pączki, Naleśniki, Mleko pasteryzowane, Kanapki, Olej sojowy, Mleko sojowe, Gofry, Drożdże, Jogurt i nie tylko
– Nowe tekstury dla następujących upraw = pszenica, jęczmień, bawełna, trawa, trawa łąkowa, kukurydza, ziemniak, słonecznik
– Budynki gospodarcze, stodoły itp. są obecne niezależnie od poziomu trudności gry, jednak ich usunięcie kosztuje cię teraz pieniądze.
– Zbiornik nawozu stałego umożliwia teraz zakup nawozów stałych i wapna, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nawozy płynne umożliwia teraz zakup nawozów płynnych i herbicydów, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nasiona/minerał umożliwia teraz kupowanie obu i przechowywanie ich razem.
– Modyfikacja produkcji = Chleb wymaga ciasta, drożdży i oleju słonecznikowego.
– Modyfikacja produkcji = Ciasto wymaga normalnego produktu, jednak mleko pasteryzowane zastępuje mleko
– Modyfikacja produkcji = Mleko jest teraz przetwarzane na mleko pasteryzowane i wykorzystywane w niektórych produkcjach, w których normalnie używano mleka.
– Modyfikacja produkcji = Cukiernia daje teraz przy produkcji drożdży.
– Tartak jest teraz budynkiem, który można usunąć po jego zakupie, co pozwala na wykorzystanie gruntu do innych celów.
– BGA będzie teraz dostarczać metanu, który można przechowywać, sprzedawać lub dystrybuować.
– BGA zawiera teraz także buraki cukrowe, ziemniaki i słomę jako surowce, które będą wytwarzać metan, ładunek elektryczny i poferment, jednakże słoma nie będzie produkować pofermentu.
– Produkcja oleju napędowego wymaga oleju słonecznikowego, oleju rzepakowego, oleju sojowego, wody i metanu, które można następnie wykorzystać w gospodarstwie lub sprzedać.
– Silosy nie są już wieloowocowe, teraz akceptują tylko poniższe. Pszenica, jęczmień, rzepak, kukurydza, sorgo, owies, słonecznik, ziemniaki, buraki cukrowe, buraki cukrowe i trzcina cukrowa. Przed aktualizacją mapy upewnij się, że w twoich silosach nie ma innych rodzajów owoców.
– BGA można teraz usunąć po zakupie, tak samo jak w przypadku Tartaku
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby działały ze wszystkimi typami wypełnień dodanymi z DLC Premium

– Wymagany nowy zapis stanu gry.

Autor:
CavalierRoy




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!