Ebony Island v1.4.0.0

Ebony Island v1.4.0.0

Dziennik zmian 1.4.0.0:
– Dodano nowe typy wypełnień dla DLC Farm Productions do punktów sprzedaży.
– Zaktualizowano PDA.

Ebony Island to fikcyjna wyspa położona gdzieś u wybrzeży Wielkiej Brytanii. Na wyspie znajdują się bujne tereny rolnicze położone na wzgórzach. Wyspa oferuje coś dla każdego i wiele możliwości stworzenia własnego świata, co jest idealne dla małego i średniego sprzętu. Gospodarstwo początkowe to gospodarstwo rolne posiadające minimalny sprzęt do pracy kontraktowej.

– 7 gospodarstw rozmieszczonych na całej mapie.
– 225 pól o różnych kształtach i rozmiarach.
– Żywopłoty Alien Jima, które można przycinać, umożliwiają łatwe łączenie pól.
– Mod Suchsneaks Relight v1.3.
– Wiele typów szop, niestandardowe zagrody dla zwierząt, stacja wapna, ściany i żywopłoty w menu budowy.
– Wszystkie punkty produkcyjne gry podstawowej rozmieszczone są po całej mapie (niestandardowa pojemność pamięci zarówno dla danych wejściowych, jak i wyjściowych, dostępna również w menu budowy).
– 100 kolekcjonerskich zabawek do znalezienia.
– działki leśne.
– Gotowość do rolnictwa precyzyjnego (niestandardowa mapa gleby).
– Zagrody dla krów, owiec i koni są gotowe na modyfikację wypasu.
– Pokarm dla zwierząt i pojemność wody kukurydziana plus gotowe
– Zaburzone symulacje UK GEO.
– Ruch uliczny po prawej stronie Alien Jima.

Lista zmian 1.1.0.0: (Kompatybilny ze starymi zapisami gry)
– Naprawiono pływające przedmioty kolekcjonerskie
– Dodano światła uliczne na mniejszej wyspie
– Niektóre przedmioty kolekcjonerskie zostały przeniesione do nowych lokalizacji.
– Naprawiono brakujący przedmiot kolekcjonerski z czerwonym koniem.
– Zwiększona pojemność silosu (dostępna również w menu budowy).
– Dodano ruch z kierownicą po prawej stronie Alien Jim.
– Niektóre domy zastąpiono innymi modelami.
– Zmiany tekstur i listowia wokół domów (wymagany jest nowy zapis, aby te zmiany zaczęły obowiązywać).
– Poprawki tekstur niektórych szop (pierwotnie wyglądały bardzo ciemno i dziwnie)

Lista zmian 1.2.0.0: (Kompatybilny ze starymi zapisami gry)
– Wszystkie szopy, stodoły itp. pojawiają się teraz tylko w trybie nowego rolnika, idealnym dla tych, którzy chcą grać od zera
– Do niektórych gospodarstw dodano szopę na obiekty, pojemność zwiększono do 500.
– Silosy rolnicze są teraz wieloowocowe.

Dziennik zmian 1.3.0.0:
– Nowe produkcje = Mąka kukurydziana, Chleb kukurydziany, Olej napędowy, Ciasto, Pączki, Naleśniki, Mleko pasteryzowane, Kanapki, Mąka sojowa, Chleb sojowy, Olej sojowy, Mleko sojowe, Gofry, Drożdże, Jogurt
– Nowe tekstury dla następujących upraw = pszenica, jęczmień, bawełna, trawa, trawa łąkowa, kukurydza, ziemniak, słonecznik
– Budynki gospodarcze, stodoły itp. są obecne niezależnie od poziomu trudności gry, jednak ich usunięcie kosztuje cię teraz pieniądze.
– Zbiornik nawozu stałego umożliwia teraz zakup nawozów stałych i wapna, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nawozy płynne umożliwia teraz zakup nawozów płynnych i herbicydów, przy czym oba można przechowywać razem.
– Zbiornik na nasiona/minerał umożliwia teraz kupowanie obu i przechowywanie ich razem.
– Modyfikacja produkcji = Chleb wymaga ciasta, drożdży i oleju słonecznikowego.
– Modyfikacja produkcji = Ciasto wymaga normalnego produktu, jednak mleko pasteryzowane zastępuje mleko
– Modyfikacja produkcji = Mleko jest teraz przetwarzane na mleko pasteryzowane i wykorzystywane w niektórych produkcjach, w których normalnie używano mleka.
– Modyfikacja produkcji = Cukiernia daje teraz przy produkcji drożdży.
– Tartak jest teraz budynkiem, który można usunąć po jego zakupie, co pozwala na wykorzystanie gruntu do innych celów.
– BGA będzie teraz dostarczać metanu, który można przechowywać, sprzedawać lub dystrybuować.
– BGA zawiera teraz także buraki cukrowe, ziemniaki i słomę jako surowce, które będą wytwarzać metan, ładunek elektryczny i poferment, jednak słoma nie będzie produkować pofermentu.
– Produkcja oleju napędowego wymaga oleju słonecznikowego, oleju rzepakowego, oleju sojowego, wody i metanu, które można następnie wykorzystać w gospodarstwie lub sprzedać.
– Usunięto mod Relight i teraz używa on własnego, niestandardowego oświetlenia.
– Zaktualizowano punkty sprzedaży, aby działały ze wszystkimi typami wypełnień dodanymi z DLC Premium

– Pamiętaj, że jest to kompatybilne z zapisami stanu gry.

Autor:
CavalierRoy


Czym są do Farming Simulator 22 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 22? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS22 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 22 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS22 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 22 mods i zostań lepszym farmerem.






Najlepsza FS22 Mapy mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!