East Vineland, NJ USA, wersja 1.2.0.3
East Vineland, NJ USA, wersja 1.2.0.3
To jest mapa East Vineland New Jersey w USA.
Dziennik zmian 1.2.0.3:
UWAGA: Ta aktualizacja NIE będzie wymagać nowego zapisu stanu gry.
Zaktualizowano oświetlenie otoczenia za pomocą Relight V1300 firmy Suchsneak.
Naprawiono brakujący błąd flagi procesora dla palet oleju słonecznikowego.
Naprawiono błąd brakującego elementu sklepu dla pojemników na karmę dla świń.
Przeorganizowano harmonogram karmienia kurczaków, aby uwzględnić Scratch Grains jako „pokarm energetyczny”.
Dodano dodatkową produkcję „Scratch Grains Mixer”, którą można znaleźć w zakładce „produkcje”.
Mapa powstała z obszaru mojego rodzinnego miasta, a obszar mapy powstał z rzeczywistych zdjęć satelitarnych.
Vineland znajduje się w południowej części New Jersey i jest bardzo wiejskim miastem rolniczym. Większość obszaru miasta to pola uprawne i lasy.
Pola, drzewa i domy są jak najbardziej zbliżone do rzeczywistych, ale oczywiście dodałem produkcje i punkty sprzedaży w grze, które tak naprawdę nie istnieją w grze.
Mapa wzrostu została zaktualizowana pod kątem pogody w regionie.
Większość dostępnych obszarów produkcyjnych została dodana do mapy.
Dostępny jest szeroki wybór sprzętu startowego na początek.
Obszary produkcyjne zostały zmodyfikowane, aby pomieścić więcej palet w spawnerach, a palety produkcyjne mają większą pojemność.
Istnieje 118 różnych pól, z których wszystkie mają misje polowe od najmniejszego pola o powierzchni 0,236 hektara (0,583 akra) do największego z 8,236 hektara (20,35 akra).
Ceny gruntów zostały obliczone na podstawie średniego kosztu gruntów na danym obszarze.
Wszystkie działki można kupić oddzielnie. Grunty, na których znajdują się domy, są droższe niż grunty niezabudowane, tak jak byłoby to w rzeczywistości.
Farmę słoneczną można kupić i da ci 3000 $ dochodu na godzinę.
Farmę słoneczną można sprzedać, aby oczyścić teren pod uprawę, ale można ją sprzedać dopiero po przejęciu gruntu przez gracza.
Główny obszar gospodarstwa posiada wieloowocowy silos do przechowywania o pojemności 1 000 000 litrów i pomieści wszystko w kategorii „luzem”.
Winogrona zostały dodane do kategorii „luzem”, więc można je przewozić w dowolnej przyczepie w grze lub zmodyfikowanej przyczepie, która przewozi przedmioty z kategorii „luzem”.
Obszar warsztatu znajduje się również na głównej farmie i jest własnością gracza. (tylko nowy tryb farmera)
Dodano możliwość rozdrabniania kłód na zrębki w tartaku jako dodatkową produkcję.
Obejmuje obszary dla krów, owiec, świń i kurczaków, które należy kupić, aby z nich korzystać.
W obszarach dla krów, owiec i świń dodano wyzwalacze bel do karmienia. W obszarach dla krów i świń dodano również wyzwalacze beli dla słomy. Po prostu zostaw bele w wyzwalaczach, a zostaną one automatycznie opróżnione w razie potrzeby.
Zdolność hodowli wynosi: 250 krów, 350 świń, 500 owiec i 500 kurczaków.
Wszystkie obszary navmesh dla zwierząt zostały przerobione, a ich pastwiska są wykonane na zamówienie.
W głównym gospodarstwie znajduje się magazyn na gnojowicę i poferment.
Dodano Mączkę kukurydzianą i Pękaną Kukurydzę jako dodatkowe produkty, które można wytwarzać w Młynie Zbożowym z Kukurydzy.
Mąkę kukurydzianą można sprzedać w pizzerii, na targu, w restauracji i supermarkecie.
Popękane palety kukurydziane można kupić w sklepie z karmą dla kurczaków lub wyprodukować w młynie zbożowym.
Pęknięta kukurydza może być również sprzedawana w sklepach rolniczych.
Dodano słoneczniki, owies i prażoną kukurydzę do karmy dla kurczaków.
Kurczaki wymagają pszenicy, jęczmienia, sorgo lub owsa, które stanowią 25% ich zapotrzebowania na paszę, słoneczniki to 25% ich zapotrzebowania na paszę, a prażona kukurydza to 75% ich zapotrzebowania na paszę. (łącznie 125% produktywności)
Dodano pokosy słomy do rzepaku i soi.
Wszystkie krzaki są wymowne. Kiedy krzaki są skoszone, w ich miejsce „posadzona” zostaje nowa trawa łąkowa.
Zwiększono pojemność beli.
Niestandardowe wzorowane tablice rejestracyjne dla tego obszaru.
Do Kruszarki gruzu dodano punkt produkcji wapna, aby wytwarzać wapno z kamieni.
Mapa jest gotowa do rolnictwa precyzyjnego.
Wapno, nasiona, nawóz stały i paszę mineralną luzem można kupić w silosie na głównym gospodarstwie i w sklepach rolniczych.
W razie potrzeby gnojowicę można również kupić w sklepach rolniczych.
Dziennik zmian 1.1.0.0:
UWAGA Ta aktualizacja wymaga nowego stanu gry.
Kwestie:
Naprawiono pokazywanie lodowej płaszczyzny stawu we wszystkich porach roku.
Naprawiono kolizję ze słupem energetycznym występującą na środku jednej z dróg.
Naprawiono wiele pływających drzew.
Naprawiono podwójnie umieszczone drzewa.
Naprawiono problem z pojazdami, które utknęły podczas odradzania się w budynku sklepu po zresetowaniu.
Naprawiono problem z wyciekiem materiału przez ściany bunkra BGA.
Naprawiono problem z wyciekiem obornika przez ściany bunkra magazynowego.
Naprawiono problem z krowami i świniami, które nie produkowały obornika.
Naprawiono problem, przez który popękane palety kukurydziane nie opróżniały się w korycie z karmą dla kurczaków.
Naprawiono problem, przez który wzrost kukurydzy i soi nie wzrastał, jeśli były sadzone w czerwcu.
Naprawiono problem, w wyniku którego wzrost rzepaku nie posuwał się naprzód, jeśli został posadzony w lutym.
Zmiany:
Powiększono obszar sklepu z pojazdami, aby mieć więcej miejsca podczas kupowania/resetowania pojazdów, aby nie kolidowały one z innymi pojazdami w sklepie.
Powiększone podjazdy do punktów sprzedaży i obszary dla większego sprzętu.
Powiększone obszary przędzalni, mleczarni, krawca, cukrowni, młyna zbożowego i piekarni, aby mieć więcej miejsca na większe maszyny.
Powiększono obszar poruszania się Krowy.
Wykonane tereny z punktami sprzedaży i punktami produkcyjnymi, które można kupić osobno. Ziemia musi teraz zostać zakupiona przed zakupem punktów produkcyjnych.
Umożliwiono sprzedaż punktów produkcyjnych.
Wzbogacenie:
Dodano o wiele więcej tekstur podłoża do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.
Dodano więcej tekstur liści do malowania w grze podczas kształtowania krajobrazu.
Dziennik zmian 1.2.0.0:
UWAGA Ta aktualizacja wymaga nowego stanu gry.
Kwestie:
Naprawiono problem zawieszania się mapy podczas ładowania na konsolach.
Naprawiono problem, przez który podwójne opony Nokian nie ładowały się do ciągnika Case Magnum.
Naprawiono problem, przez który pszenica i jęczmień nie rosły, jeśli zostały zasadzone w marcu.
Zmiany:
Umożliwiono sprzedaż wszystkich domów na mapie.
Umożliwiono sprzedaż słupów oświetleniowych na głównym obszarze farmy i domu na farmie.
Wzbogacenie:
Dodano 100 przedmiotów kolekcjonerskich na całej mapie do znalezienia. Skrzynia z trofeami znajduje się u dealera w salonie wystawowym, dzięki czemu możesz śledzić swoje postępy.
Dziennik zmian 1.2.0.1:
UWAGA Do tej aktualizacji NIE jest wymagany nowy stan gry.
Kwestie:
Naprawiono kolizję brakującej drogi.
Naprawiono przedmioty kolekcjonerskie, do których nie można było dotrzeć.
Zmiany:
Zaktualizowano tekstury pękniętej kukurydzy.
Wzbogacenie:
Pęknięte pojemniki na kukurydzę są teraz produkowane w młynie zbożowym.
UWAGA: Aby pęknięta kukurydza była przechowywana w silosie i nie produkowała pojemników, należy zmienić wyjście w menu produkcji z „Przechowywanie” na „Dystrybucja”, aby pojemniki na pękniętą kukurydzę nie były produkowane.
Palety oleju kukurydzianego i palety oleju sojowego zostały dodane do olejarni jako dodatkowe produkcje.
Olej kukurydziany jest wytwarzany z pękniętej kukurydzy i kukurydzy, a olej sojowy jest wytwarzany z nasion soi.
Dziennik zmian 1.2.0.2:
UWAGA: nowy zapis stanu gry będzie wymagany, aby główne zmiany odniosły skutek, takie jak zmiany poziomu gruntu, latające drzewa, zmiany lokalizacji, które można umieścić itp.
Potrzeby nowego zapisu stanu gry można uniknąć, korzystając z narzędzia do kształtowania krajobrazu, aby obniżyć lub podnieść poziom gruntu oraz sprzedać i/lub wymienić elementy do umieszczania.
Zaktualizowano początkowy zwiastun i dodano obsługę moda FS22_UniversalAutoload.
Dodano więcej przepisów do produkcji.
Teraz możesz wybrać standardową prędkość lub zlecić produkcje przyspieszenie produkcji, ale za wyższą cenę.
Naprawiono różne latające drzewa. (Patrz uwaga powyżej)
Naprawiono problemy z migotaniem i znikaniem odległych obiektów na mapie w bunkrach na kiszonkę BGA.
Naprawiono problem polegający na tym, że przyczepa początkowa nie pokazywała efektów gnojowicy, gdy była skonfigurowana jako rozrzutnik gnojowicy.
Dodano przypisania przycisków kontrolerów gamepada do regulacji podłogi dzielącej, łącznika na gęsiej szyi i zaczepu na przyczepie początkowej.
Macktrucker921