Dynamiczne pojazdy misyjne v1.2.0.1






Dynamiczne pojazdy misyjne v1.2.0.1
Mod poprawia wybór pojazdów misji.
V1.2.0.1
Naprawiono zawieszanie się gry podczas ładowania zapisu gry z dodatkiem platynowym i tym modem
Zapewnia również, że niestandardowe owoce otrzymają odpowiednie narzędzia.
Umożliwia misje dla każdego rodzaju owoców, do których przypisane są pojazdy misyjne.
W przypadku misji z owocami ziemi pakiet Multi Fruit Harvester zapewnia pojazdy, które potrafią wykryć, które owoce ziemi są zainstalowane na mapie. Pojazdy z pakietu oferowane są jako pojazdy misyjne.
W folderze sdk znajdziesz instrukcję jak przygotować mapę pod ten mod.
Aby uzyskać pomoc i prośby o ulepszenia, otwórz problem na Githubie.
Dziennik zmian:
V1.0.1.0
Przeniesiono pojazdy żniwne do osobnego moda i dodano je jako zależność
V1.1.0.0
Dodano obsługę pojazdów misyjnych z folderu mod i DLC
V1.1.0.1
Naprawiono błąd podczas korzystania z pojazdu misyjnego z folderu mod, a plik MissionVehicles.xml znajdował się na mapie
V1.2.0.0
Jedynym czynnikiem decydującym o ziemskim owocu jest jego przygotowanie. Wyjątek: trzcina cukrowa
– nazwa_pliku-Wpisy w pliku MissionVehicles.xml są teraz ponownie spójne ze standardową strukturą. Aby skorzystać z Modvehicles, dodaj do wpisu tag z nazwą moda
tn4799