Dostosuj karmę dla zwierząt v0.7.0.0





Dostosuj karmę dla zwierząt v0.7.0.0
Dlaczego kury nie powinny jeść owsa, jeśli tego chcesz? Albo trawa jest w 100% skuteczna w przypadku krów?
Ten mod daje Ci kontrolę nad skutecznością żywności, przydziałem upraw, recepturami mieszanek paszowych i kompozycjami TMR.
Cechy:
Kontrola żywności pochodzenia zwierzęcego: Modyfikacja skuteczności grup żywnościowych (masa produkcyjna) i preferencji konsumpcyjnych (masa spożywcza) dla wszystkich rodzajów zwierząt
Niestandardowe przypisanie upraw: dodawanie lub usuwanie upraw z dowolnej grupy żywności (np. dodawanie owsa do paszy dla kurczaków, pozwalanie krowom na jedzenie kiszonki z lucerny)
Dostosowywanie mieszanek paszowych: Dostosuj proporcje składników i rodzaje upraw w przypadku mieszanek paszowych, takich jak karma dla świń
Kontrola receptury: Dostosuj receptury, określając precyzyjne minimalne i maksymalne zakresy procentowe dla każdego składnika
Konfiguracja z weryfikacją schematu: Używa wbudowanego schematu AnimalFoodSystem w grze, aby zapewnić solidną obsługę XML z kontrolą błędów
Inteligentne łączenie: Twój kod XML zastępuje dostosowania, automatycznie dodając nową zawartość z modów lub aktualizacji gry
Konfiguracja dla każdego zapisanego stanu gry: Każdy zapisany stan gry otrzymuje własny plik XML w celu niezależnej personalizacji
Aktualizacje automatyczne: Plik konfiguracyjny jest automatycznie aktualizowany o nową zawartość przy każdym załadowaniu
Ogłoszenie:
Ten mod jest w fazie beta. Przed użyciem wykonaj kopię zapasową zapisanych gier.
Dostosowania dokonuje się poprzez edycję pliku XML wygenerowanego w folderze z zapisanymi stanami gry. Gra nie udostępnia interfejsu użytkownika.
Dostosuj aspekty żywienia zwierząt bez modyfikowania plików map:
Skuteczność żywności (masa produkcyjna, masa spożywcza)
Które uprawy należą do każdej grupy żywności (fillTypes)
Receptury mieszanek paszowych i proporcje składników
Składy i zakresy receptur TMR/pasz
Stosowanie:
Plik konfiguracyjny (aaf_AnimalFood.xml) jest automatycznie tworzony w folderze z zapisanymi stanami gry przy pierwszym załadowaniu.
Wyjdź z gry i znajdź plik XML w katalogu z zapisanymi plikami gry.
Edytuj plik XML, aby dostosować swój system żywienia zwierząt.
Zmiany są wprowadzane przy każdym wczytaniu zapisanej gry, pod warunkiem, że mod jest aktywny i plik XML jest obecny.
rittermod
