Dodatek realizmu z elementami do wypełnienia v0.9.0.0


Dodatek realizmu z elementami do wypełnienia v0.9.0.0
Ten skrypt ma na celu zwiększenie realizmu pojazdów do wypełnienia. Składa się on głównie z dwóch elementów.
W domyślnym FS25 wszystkie typy wypełnienia mają rzeczywistą masę (a nie połowę rzeczywistej, jak w wersjach Farm Sim sprzed FS22). Jeśli grasz z włączonym limitem wypełnienia przyczepy, możesz napełniać przyczepy tylko do momentu osiągnięcia maksymalnej dopuszczalnej masy danej przyczepy poprzez ilość określonego typu wypełnienia. Jeśli grasz bez włączonego limitu wypełnienia przyczepy, możesz napełniać przyczepy do 100% bez względu na wszystko, ALE nigdy nie będą one ważyć więcej niż maksymalna dopuszczalna masa. Oznacza to, że dodatkowa masa, która spowodowałaby, że przyczepa byłaby cięższa, jest odrzucana. W ten sposób nierealistycznie wysokie pojemności i okazjonalni gracze nie martwią się o posiadanie wystarczającej mocy do ciągnięcia przyczepy. Ale dla graczy realistycznych to nie wystarczy. Więc ten mod to zmienia. Z wyłączonym limitem wypełnienia przyczepy możesz załadować ponad maksymalną dozwoloną masę, a masa zostanie dodana. Ponadto, jeśli masz wybraną przyczepę, wyświetli się % przeciążenia poniżej paska fillLevel. Ponadto, jeśli masz przeciążoną przyczepę, spowoduje to większe obrażenia podczas jazdy. Im szybciej jedziesz, tym większe są uszkodzenia (prędkość^2), więc jeśli musisz przeciążyć przyczepę, jedź powoli, chyba że chcesz ją często naprawiać.
Drugą cechą tego skryptu jest brak sztywnego limitu pojemności. Możesz napełniać przyczepy powyżej 100%, ALE im więcej napełniasz, tym więcej materiału się „rozlewa”, np. marnuje. Dzieje się tak po prostu dlatego, że w rzeczywistości nie ma sztywnych limitów. Jeśli w kombajnie zostało Ci 150 l, nie potrzebujesz do tego kolejnej przyczepy, a jeśli jesteś pełny zaledwie kilka metrów od końca pola, nie musisz najpierw opróżniać. Strata wynosi 0% przy 100% pojemności i 100% przy 130% pojemności, ale faktyczna kwota straty jest również nieco losowa, do 20% więcej niż strata matematyczna, więc jak tylko zostanie osiągnięte 100% pojemności, możesz stracić do 20% przy każdym kolejnym napełnianiu. Możesz włączać i wyłączać tę funkcję w każdym pojeździe za pomocą dodatkowego powiązania wejściowego (wymaga ono najpierw zmapowania, domyślnie nie jest mapowane). Domyślnie jest automatycznie włączone, ale w przypadku gry z Courseplay lub AutoDrive należy je wyłączyć, w przeciwnym razie pomocnik napełni przyczepy do 130%, co spowoduje duże straty.
Autor:Modelleicher
