Dodatek CVT v1.2.9.0

FS22 Inne

Dodatek CVT v1.2.9.0

Ten skrypt dodaje do wszystkich pojazdów z bezstopniową skrzynią biegów oryginalną skrzynię biegów CVT lub skrzynię biegów hydrostatyczną.

Dziennik zmian 1.2.9.0
– Naprawiono rozgrzewkę ładowarki kołowej.
– usunięto polecenie konsoli dev dla tabeli zagrożeń.
– Samochody i ciężarówki są konfigurowalne.
– Naprawiono problem z hamulcem ręcznym w nowoczesnej konfiguracji dla AD i CP.
– Zmniejszono spadek obrotów podczas ponownego przyspieszania z użyciem przepustnicy.

Można to skonfigurować w sklepie. Można również wybrać pomiędzy klasycznym
lub współczesna odmiana.
– Realistycznie rzecz biorąc, dobiera się go zawsze w zależności od pojazdu.

Ważny:
Najpierw należy przypisać powiązania klawiszy dla dodatku CVT.
Wszystkie ustawienia w LS powinny być ustawione na ręczne.
Manualna zmiana biegów i sprzęgło.
Nie mogą być aktywne żadne systemy sterowania automatycznego.
Jeśli chcesz jeździć realistycznie, to i tak to zrobisz.
Dodatek CVT powinien być aktywnie używany, a nie tylko jako mod „działający w tle” (dostosowany do konkretnej aplikacji)
Wartość XML pojazdu „rotInertia” (koło zamachowe) nie może być określona lub musi być precyzyjnie skoordynowana.
Przypominamy, że silniki muszą się najpierw rozgrzać.
W razie wątpliwości zapoznaj się z samouczkami.

Opcje ustawień:
Ogólne CVT:
– Można ustawić 4 rampy przyspieszenia.
– Można również ustawić rampy hamowania.
– Można aktywować tryb pedałowania TMS.
– Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego może być aktywowana lub wstępnie wybrana. Wymaga to modu FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Wydajna praca maszyny przy maksymalnej mocy.
– Aby móc uruchomić silnik, należy nacisnąć sprzęgło.

Klasyczna skrzynia biegów CVT:
– Tutaj można przesunąć 2 driving range'y.

Nowoczesna skrzynia biegów CVT:
– Biegi zmieniają się automatycznie.
– Hamulec postojowy zostanie aktywowany natychmiast po odejściu od fotela kierowcy. Wymagany jest FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Koncepcja niskiej prędkości umożliwia jeszcze bardziej efektywną pracę.
– Wygodna obsługa dzięki mniejszej liczbie wymaganych parametrów ustawień.

Napęd hydrostatyczny i HST:
– Wybór pomiędzy dwoma podstawowymi wariantami odbywa się poprzez zamianę zakresów napędu.
– W tej konfiguracji pojedyncze rampy przyspieszenia są deklarowane jako poziomy prędkości.
– Oba typy napędu hydraulicznego można uruchomić za pomocą procentowego naciśnięcia pedału przyspieszenia.
W przypadku hydrostatu (starszej lub prostszej wersji) przepustnica ręczna musi być używana w celu A. osiągnięcia prędkości końcowej, B. zwiększenia wydajności pompy hydraulicznej, np. w celu zwiększenia prędkości i siły udźwigu ładowarki czołowej na placu lub ładowarki kołowej w celu osiągnięcia większej prędkości i siły udźwigu.
– W nowszej wersji jest to w dużej mierze regulowane automatycznie, ale przepustnica ręczna nadal może być używana do sprawniejszego wykonywania prac ładowaczem czołowym.
– Jeżeli FS22_VehicleControlAddon jest aktywny, w celu uruchomienia silnika należy zaciągnąć hamulec postojowy.

Ciepło, przegrzanie i zużycie:
– Silniki muszą najpierw rozgrzać się do wystarczającej temperatury, aby uniknąć zwiększonego zużycia pod obciążeniem.
– Niewłaściwe użytkowanie i nieprawidłowa regulacja podczas jazdy, zwłaszcza pod obciążeniem, mogą spowodować szybsze zużycie się skrzyni biegów.
– Jeżeli ciśnienie jest zbyt wysokie, przekładnia może się przegrzać, a w efekcie dojść do jej zużycia.
– Temperatury silnika są synchronizowane z FS22_DashboardLive tylko w trybie wieloosobowym!
DBL musi być aktywny co najmniej z .

Wpływ na funkcje i funkcje tworzące wpływ:

Efekt hamowania silnikiem:
– Jest obliczany dynamicznie przez różne czynniki. Między innymi, waga, prędkość, wiatr, nachylenie lub spadek odgrywają rolę, moc silnika (niestety nie pojemność skokowa), zakres prędkości obrotowej silnika i prędkość itp. odgrywają rolę.
Zależy to również od wybranej rampy przyspieszania.

Uruchamianie silnika:
W przypadku pojazdów z bezstopniową skrzynią biegów sprzęgło musi być wciśnięte, co jest również normalnym sprzęgłem. W konfiguracji hydrostatycznej, jeśli VCA jest aktywny, hamulec ręczny musi być zaciągnięty, aby uruchomić silnik.
Ponadto przepustnica ręczna nie może być podniesiona, lecz ustawiona w pozycji 0.

Zakresy jazdy:
Znajdują się tam 2 driving range'e, II. przeznaczony jest do jazdy po drogach, transportu i lekkich prac.
Etap I przeznaczony jest raczej do ciężkich prac polowych i ciężkiego transportu.
Tutaj maksymalna prędkość również ulega zmniejszeniu, a moment obrotowy zapewnia większą siłę ciągu, zwłaszcza przy ruszaniu.
Dla każdego poziomu należy przypisać funkcję przycisku.
Zakresy jazdy należy zmieniać, gdy maszyna jest nieruchoma, ponieważ może to również spowodować uszkodzenia. *Mała wskazówka: jeśli używasz przycisków zmiany biegów grupy do zmiany w górę/w dół, możesz użyć tych samych przycisków do zmiany prędkości.
Cechą szczególną konfiguracji „nowoczesnej” jest to, że pola golfowe są regulowane.

Rampy przyspieszenia:
Ponadto dostępna jest teraz rampa przyspieszania w 4 etapach, pomiędzy którymi można przełączać się za pomocą jednego przycisku.
Ma to wpływ na zachowanie się pojazdu podczas przyspieszania i zmniejszania prędkości jazdy.
Gładkie i z uczuciem lub z pełną mocą i szorstkie. Z ciężkimi narzędziami lub przyczepami,
może spowodować powstanie wysokiego ciśnienia w przekładni planetarnej i jej uszkodzenie!
W takim przypadku rampa przyspieszenia powinna być ustawiona na 3 lub mniej.
Poziom 4 jest bardziej odpowiedni do przebiegów pustych.
Do lekkich prac polowych można bez problemu ciągnąć na poziomie prędkości 1 na rampie przyspieszającej 4 – na przykład bronę talerzową, kultywator płaski.

Bardziej szczegółowe wyjaśnienia szczegółów można znaleźć w menu pomocy Escape oraz w Wiki na Github, a także w filmach instruktażowych.

Prawie wszystkie wartości i ustawienia można wykorzystać w FS22_DashboardLive.
Bardziej szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz na wiki na Github.

Zachęcamy do przesyłania pomysłów, opinii i raportów na Github: FS22_CVT_Addon.

Dziennik zmian 1.2.0.0 (w tym poprawka do wersji 1.0.0.1)
– zmieniono strukturę wersji z 1.0.0.x na 1.x.0.0, ponieważ drobne poprawki mogą się różnić między githubem a publiczną wersją.
– POPRAWKA: pojazdy z większymi silnikami nie mogły się rozgrzać i ostygnąć, gdy po prostu stały.
– CP i AD, AccRamp muszą zostać dostosowane przed rozpoczęciem pracy nad pomocnikiem.
– Dodano wartość DBL dla animacji przepustnicy ręcznej. Ta sama zasada, co dla sprzęgła.
– Dodano przesyłanie danych telemetrycznych. (Informacje w DC)

Dziennik zmian 1.0.0.1
– Uruchomienie silnika z konfiguracją NIE naprawiono
– AD/CP były zbyt często zamieniane
– Parametry DBL zostały dostosowane, patrz Wiki
– Łodzi na Hof-Bergmann nie dało się prowadzić.
– Taczka została wyłączona
– Krzywa prędkości dostosowana do nowoczesnej konfiguracji.
– Nowe konfiguracje sklepu dla kombajnów i pojazdów elektrycznych.
– Pedał sprzęgła można stosować jako pedał jazdy powolnej w kombajnach.
– Pojazdy z manualną skrzynią biegów można teraz całkowicie dezaktywować.
– Dzięki sprzęgłu CVT możesz teraz dłużej jechać z pełną prędkością.
– Sprzęgło nie wymaga już dodatkowego przycisku skrótu, można używać standardowego sprzęgła.
– Naprawiono problem zbyt szybkiego przegrzewania się młocarni w trybie HST.
– Ogrzewanie FS2 zmniejszone
– Zmniejszono obrażenia przy zmianie zasięgu jazdy, gdy opcja FS22_RealisticDamageSystem jest nieaktywna.
– Poprawiono teksty tłumaczeń
– Dodano język NL
– Funkcja pamięci została ponownie poprawiona, wszystkie konfiguracje powinny teraz ładować się prawidłowo.
– Naprawiono zamienione obszary jazdy z poprawki Github.
– Konfiguracje HST i Harvester nie nadpisują już redukcji prędkości CombineXP.
– Zaktualizowano menu Pomoc.
– Ręczną przepustnicę VCA można stosować tylko w HST 1. Nie należy jej jednak używać przy pełnym gazie, wystarczy ustawić ją na 99 procent! (W tym momencie interwencja w VCA jest trudna)
– Rampy można teraz kontrolować bezpośrednio, indywidualnie, np. dla VarioStick
– Zintegrowano większość niestandardowych kategorii sklepu. Jeżeli Twoja kategoria nie została rozpoznana, daj nam znać.
– Zgodność z DLC Göweil
– Dodano wartość sprzęgła dla DBL

Autor:
SbSh




Czym są do Farming Simulator 25 mody

Witamy w największej społeczności moderskiej Farming Simulator. Nadal nie wiesz, do czego służą mody do Farming Simulator 25? Gra została stworzona, aby wspierać modyfikacje (mody), które może stworzyć każdy fan. Możesz więc użyć modów, aby ulepszyć oryginalną grę. Tak, zgadzamy się, że gra jest już bardzo dobra, jednak możesz czuć, że potrzebujesz więcej kombajnów, traktorów lub innych narzędzi w grze. Co więcej, sama gra oferuje różnego rodzaju mody, które mogą zmienić rozgrywkę, naprawić niektóre denerwujące graczy błędy lub po prostu spróbować uatrakcyjnić grę. Dlatego powinieneś wypróbować FS25 mods. Ponieważ istnieje wiele różnych FS 25 mods, zainstalowanie jednego z nich zmieni nieco grę i stanie się wyjątkowa. Wszystkie LS25 mody są całkowicie darmowe, więc nie musisz się martwić o płatności lub ukryte podatki. Wypróbuj teraz Farming Simulator 25 mods i zostań lepszym farmerem.



Najlepsza FS22 Inne mods

Dodaj komentarz

Do you need help or to say thanks for mod author? Just leave a comment bellow!