Dodatek CVT v1.0.0.1
Dodatek CVT v1.0.0.1
Ten skrypt dodaje wszystkie pojazdy z przekładniami bezstopniowymi
oryginalna przekładnia CVT lub przekładnia hydrostatyczna.
Można to skonfigurować w sklepie. Można także wybierać pomiędzy klasyką
lub nowoczesny wariant.
– Realistycznie rzecz biorąc, zawsze jest on dobierany tak, aby pasował do pojazdu.
Ważny:
Najpierw należy przypisać powiązania klawiszy dla dodatku CVT.
Wszystkie ustawienia w LS powinny być ustawione na ręczne.
Ręczna zmiana biegów i sprzęgło.
Żadne automatyczne systemy sterowania nie mogą być aktywne.
Jeśli chcesz jeździć realistycznie, i tak to zrobisz.
Dodatek CVT powinien być aktywnie używany, a nie tylko mod „działa w tle”.
(dostosuj do odpowiedniego zastosowania)
Nie należy podawać wartości XML pojazdu „rotInertia” (koło zamachowe),
lub musi być precyzyjnie skoordynowany.
A dla przypomnienia silniki muszą się najpierw rozgrzać.
W razie wątpliwości zachęcamy do zapoznania się z tutorialami.
Opcje ustawień:
Ogólne CVT:
– Można ustawić 4 rampy przyspieszania.
– Można również ustawić rampy hamowania.
– Można włączyć tryb pedału TMS.
– Można aktywować lub wybrać automatyczną blokadę mechanizmu różnicowego. To wymaga moda
Wymagany jest FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Efektywna praca z maszyną na maksymalnej mocy.
– Aby móc uruchomić silnik, należy uruchomić sprzęgło.
Klasyczna przekładnia CVT:
– Można tu przesunąć 2 zakresy jazdy.
Nowoczesna przekładnia bezstopniowa:
– Zakresy jazdy zmieniają się automatycznie.
– Hamulec postojowy włącza się w momencie odsunięcia się od siedzenia kierowcy.
Wymagany FS22_VehicleControlAddon lub FS22_EnhancedVehicle.
– Koncepcja niskiej prędkości umożliwia jeszcze bardziej wydajną pracę.
– Wygodna obsługa dzięki mniejszej liczbie wymaganych parametrów nastawczych.
Hydrostat i napęd HST:
– Wybór 2 podstawowych wariantów odbywa się poprzez zmianę zakresów napędu.
– W tej konfiguracji pojedyncze rampy przyspieszenia są deklarowane jako poziomy prędkości.
– Obydwa typy napędu hydraulicznego można wprawić w ruch za pomocą procentowego pedału przyspieszenia.
W przypadku hydrostatu (starszy lub prostszy wariant) należy przyzwyczaić się do ręcznego gazu
A. osiągnąć prędkość końcową,
B. zwiększyć wydajność pompy hydraulicznej, np. w celu zwiększenia prędkości i siły udźwigu ładowacza czołowego na podwórku lub ładowarki kołowej w celu uzyskania większej prędkości i siły udźwigu.
– W nowszej wersji jest to w dużej mierze regulowane automatycznie, ale ręczny gaz nadal pozwala na bardziej zwinną pracę z ładowaczem czołowym.
– Jeżeli FS22_VehicleControlAddon jest aktywny, w celu uruchomienia silnika należy zaciągnąć hamulec postojowy.
Ciepło, przegrzanie i zużycie:
– Silniki muszą najpierw rozgrzać się wystarczająco, aby uniknąć zwiększonego zużycia pod obciążeniem.
– Niewłaściwe użytkowanie i nieprawidłowa regulacja podczas jazdy, zwłaszcza pod obciążeniem, może spowodować szybsze zużycie skrzyni biegów.
– Jeśli ciśnienie jest zbyt wysokie, skrzynia biegów może się przegrzać i spowodować zużycie.
– Temperatury silnika są synchronizowane tylko z FS22_DashboardLive w trybie wieloosobowym!
DBL musi być aktywny przynajmniej z .
Wpływ na funkcje i funkcje, które tworzą wpływ:
Efekt hamowania silnikiem:
– Jest obliczany dynamicznie na podstawie różnych czynników. Między innymi znaczenie ma masa, prędkość, wiatr, nachylenie lub spadek, moc silnika (niestety nie pojemność skokowa), zakres prędkości obrotowej silnika i prędkość itp..
Również w zależności od wybranej rampy przyspieszania.
Uruchamianie silnika:
W przypadku pojazdów o zmiennej prędkości sprzęgło musi być wciśnięte, co jest również normalnym sprzęgłem. W konfiguracji hydrostatycznej, jeśli VCA jest aktywny, w celu uruchomienia silnika należy zaciągnąć hamulec ręczny.
Ponadto nie wolno odciągać ręcznej przepustnicy, należy ją ustawić na 0.
Zasięgi jazdy:
Znajdują się tu 2 Driving Range, II. przeznaczony jest do jazdy drogowej, transportu i lekkich prac.
Etap I przeznaczony jest raczej do ciężkich prac polowych i transportu ciężkiego.
Tutaj również maksymalna prędkość jest zmniejszona, a moment obrotowy zapewnia większy ciąg, szczególnie podczas ruszania.
Do każdego poziomu należy przypisać przypisanie przycisku.
Zakresy jazdy należy zmieniać podczas postoju maszyny, ponieważ może to również spowodować uszkodzenie. *Mała wskazówka: jeśli używasz przycisków zmiany grupy w górę/w dół, możesz używać tych samych przycisków dla stopni prędkości.
Cechą szczególną „nowoczesnej” konfiguracji jest regulacja zasięgu jazdy.
Rampy przyspieszania:
Co więcej, dostępna jest teraz rampa przyspieszania w 4 stopniach, którą można przełączać jednym przyciskiem.
Ma to wpływ na zachowanie podczas przyspieszania i zmniejszania prędkości jazdy.
Gładkie i z wyczuciem lub z pełną mocą i szorstkie. Ciężkie narzędzia lub przyczepy mogą powodować wysokie ciśnienie w przekładni planetarnej i ją uszkodzić!
W takim przypadku rampa przyspieszania powinna być ustawiona na wartość 3 lub mniejszą.
Poziom 4 jest bardziej odpowiedni dla pustych przebiegów.
Do lekkich prac polowych można bez problemu ciągnąć na 1. poziomie prędkości na rampie rozpędzania 4 – np. bronę talerzową, kultywator płaski.
Dalsze szczegółowe objaśnienia szczegółów można znaleźć w menu pomocy Escape oraz na Wiki w serwisie Github, a także w filmach instruktażowych.
Prawie wszystkie wartości i ustawienia mogą być używane z FS22_DashboardLive.
Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz na wiki na Githubie.
Zachęcamy do przekazywania pomysłów, opinii i raportów na Githubie: FS22_CVT_Addon.
Dziennik zmian 1.0.0.1
– Naprawiono rozruch silnika przy konfiguracji NIE
– AD/CP było przełączane tam i z powrotem zbyt gwałtownie
– Dostosowano parametry DBL, zobacz Wiki
– Nie można było prowadzić łodzi na statku Hof-Bergmann.
– Taczka została wykluczona
– Krzywa prędkości dostosowana do nowoczesnej konfiguracji.
– Nowe konfiguracje sklepu dla kombajnów i pojazdów elektrycznych.
– Pedał sprzęgła może być używany jako pedał impulsowy w kombajnach.
– Pojazdy ręczne można teraz całkowicie dezaktywować.
– Dzięki sprzęgłu CVT możesz teraz jeździć dłużej od pełnej prędkości.
– Sprzęgło nie potrzebuje już dodatkowego skrótu do przycisku, możesz użyć standardowego sprzęgła.
– Naprawiono problem zbyt szybkiego przegrzewania się młocarni w trybie HST.
– Zmniejszone ogrzewanie FS2
– Zmniejszono obrażenia podczas zmiany zasięgu jazdy, gdy FS22_RealisticDamageSystem jest nieaktywny.
– Poprawiono teksty tłumaczeń
– Dodano język NL
– Funkcja pamięci została ponownie poprawiona, wszystkie konfiguracje powinny teraz ładować się poprawnie.
– Naprawiono zamienione obszary jazdy z poprawki Github.
– Konfiguracje HST i Harvester nie zastępują już redukcji prędkości CombineXP.
– Menu Pomoc zostało zaktualizowane.
– Ręcznego gazu VCA można używać tylko w HST 1, jednak nie na pełnym gazie, wystarczy zwiększyć go do 99 procent! (Interwencja w VCA w tym momencie jest trudna)
– Rampy można teraz kontrolować bezpośrednio, indywidualnie. np. dla VarioStick
– Zintegrowano większość niestandardowych kategorii sklepów. Jeśli Twoja nie została rozpoznana, daj nam znać.
– Zgodność z DLC Göweil
– Dodano wartość sprzęgła dla DBL
SbSh